ترخیص کار گمرک بوشهر

ترخیص کار گمرک بوشهر

ترخیص کار گمرک بوشهر

ترخیص کار گمرک بوشهر
ترخیص کار بوشهر

شرکت شیرازی ترابری علاوه بر باربری و حمل و نقل از گمرک هایی نظیر بوشهر به ترخیص کار ممتاز در گمرک بوشهر نیز مشهور می باشد.

که شما تجار عزیز می توانید هم باربری و هم ترخیص کامیون و انواع تریلی خود را با نهایت اطمینان خاطر به ما بسپارید و کلیه امور مربوط به ترخیص کاری کامیون و تریلی خود را در بندر و گمرک بوشهر به ما بسپارید.

 

شیرازی ترابری با بیش از 10 سال سابقه در زمینه باربری و همچنین ترخیص کاری در تمامی بنادر و گمرک ها و نقاظ مرزی ایران فعال می باشد.

به شرکت توانمند و با سابقه و معتبر شیرازی ترابری اعتماد کنید و امور مربوط به ترخیص کار خود در بوشهر و در تمامی مرزها و گمرکات نظیر ، بندرعباس ، چابهار ، بازرگان ، مهران و … را به ما بسپارید.

 

می توانید صفر تا صد انجام امور گمرکی و ترخیص کاری خود را به شرکت ما سپرده و در عالی ترین سطح و در زمان تعیین شده از ما تحویل بگیرید.

بهترین ترخیص کار در گمرک را برای خود انتخاب کنید و بهترین خدمات ترخیص کاری را از ما دریافت کنید و یکی از تاجران موفق در این زمینه باشد.

شیرازی ترابری همان گونه که در بخش بالا بیان شد در حیطه باربری و حمل و نقل انواع کالا نیز فعالیت می کند و شما تجار عزیز می توانید باربری های خود را در نقاط مرزی و در جای جای ایران نیز به ما بسپارید.

 

شیرازی ترابری یکی از بزرگترین شرکت های ترخیص کار در گمرگ های ایران می باشد که سابقه بیش از 10 ساله در این زمینه دارد.

شیرازی ترابری یکی از شرکت های معتبر و باسابقه در حیطه ترخیص کاری در کمرگ می باشد و حیطه فعالیت ما ترخیص کامیون و تریلی می باشد.

پس از کامیون و تریلی وارداتی دارید که می خواهید از گمرک ها وارد کشور کنید ، می توانید به گروه ترخیص کار شیرازی ترابری اعتماد کرده و امور مربوط به ترخیص کار گمرک بوشهر ، بندرعباس ، بازرگان و مهران با به ما بسپارید.

 

 

شماره ترخیص کار گمرک بوشهر

شماره ترخیص کار گمرک بوشهر

شماره تماس و شماره تلفن ترخیص کار معتبر با سابقه و حرفه ای در بوشهر و بندرعباس از قرار زیر است که شما عزیزان میتوانید با شماره تماس های  درج شده در این وبسایت تماس بگیرید و بهترین ترخیص کار را برای خود انتخاب کنید.
ما آشنا به تمام مراحل اداری ترخیص کامیون و تریلی می باشیم و کار ترخیص کاری شما تجار عزیز را در سریعترین حالت ممکن انجام می دهیم.

 

ترخیص کاری دارای مراحل قانونی و اداری بسیار زیادی می باشد ، که تمامی این مراحل را طبق برنامه ریزی معین و دقیق برای شما عزیزان انجام داده و کار ترخیص کاری کامیون و تریلی شما را به نحو احسنت انجام می دهیم.

در زمان مقرر به شما تحویل می دهیم در نتیجه بدون داشتن هیچ دغدغه ای می توانید کلیه امور مربوط به ترخیص کاری خود را به شیرازی ترابری بسپارید.

 

توجه داشته باشید که عمده فعالیت ما در زمینه ترخیص کامیون و تریلی از گمرک بوشهر و بندرعباس و تمامی گمرک ها و نقاظ مرزی کشور می باشد.

فعالیتی در زمینه ترخیص کالاهای دیگر فعلاً نداشته در نتیجه اگر که به دنبال ترخیص کار کامیون از گمرک هستید می توانید با شماره تماس های زیر در ارتباط باشید.

.

مدیرترابری: 64 91 925 0912

کارشناس:   69 53 952 0919

دفتر مرکزی: 36 61 29 55 021 

.

ترخیص کار کامیون از گمرک

 ترخیص کار گمرک بوشهر
ترخیص کار گمرک بوشهر

در این مقاله از شیرازی ترابری قصد داریم که شما را با مزیت های ترخیص کالا به ویژه ترخیص کامیون و تریلی از گمرک بوشهر آشنا کنیم.

بندر بوشهر از قبیل بندر های تجاری و توریستی حائز اهمیت کشور است ، که بیشتر تجار و بازرگانان داخلی و خارجی از گمرک های فعال بندر بوشهر برای واردات انواع و اقسام کالاهای تجاری خود نهایت بهره را می برند.

 

در اصل شناخت تشریفات اداری و امور گمرکی این بندر به منظور تاجران و بازرگانان ای که تمایل به انجام مبادله های دریایی یا برقراری ارتباط تجاری با کشورهای حاشیه خلیج فارس را دارند یک مسئله اهمیت حائز اهمیت می باشد.

از اینکه به چگونگی مراحل ترخیص کامیون از بندر بوشهر و همچنین بندرعباس بپردازیم مزیت های ترخیص کالا از گمرک این بندر را بیان می‌کنیم.

 

احتمالاً لازم است که به معرفی بندر بوشهر بپردازیم و تاریخچه این گمرک را باهم بررسی کنیم ، تا اهمیت و جایگاه گمرک بوشهر را نسبت به بقیه گمرک‌های کشور بدانیم.

بندر بوشهر با مساحتی به اندازه ۲۳ هزار و ۳۶۷ کیلومتر از قبل از جمله استان‌های بزرگ جنوبی کشور و یکی از حائز اهمیت ترین بندر های حاشیه خلیج فارس می باشد.

 

که از ۹۳۷ کیلومتر مرز آبی با این خلیج پهناور برخوردار است ، بندر بوشهر با قدمتی در حدود بیش از ۵ هزار سال از جمله : قدیمی ترین و مهمترین بندرهای ایران است.

که اغلب تاجران بزرگ  در گمرک های این بندر تجارت می کنند ، همچنین به دلیل وجود منابع انرژی مهم و بسیار حاصل خیز در بندر بوشهر سبب شده است که این بندر از نظر انجام تجارت های نفتی هم مورد توجه بازرگانان خارجی هم قرار بگیرد و لقب ” بندر انرژی ایران ” را به بندر بوشهر داده‌ شود.

 

با توجه به آمارهایی که دریافت شده از بندر بوشهر و دریافت روزانه بیش از ۸ میلیون تن کالا از نقاط مختلف حاشیه دریای خلیج فارس این بندر با مرز آبی پهناور و وسیعی که دارد.

دارای اسکله های بسیار زیادی نیز به منظور ای بارگیری کالا می‌باشد در تخلیه و بارگیری انواع کالا در این منطقه به سرعت انجام می شود.

 

به نحوی که اغلب کشتی های خارجی که از کشورهای چین امارات متحده عربی هند و غیره به ایران ارسال می گردد بارگیری و تخلیه آن در این بندر صورت می پذیرد.

مرزهای جغرافیایی مختلفی از جمله زمینی دریایی و همچنین وجود اسکله های وسیع و پهناور در حیطه بارگیری و تخلیه کشور کشتی ها گمرک های بسیار فعال و خدمات ۲۴ ساعته و شبانه‌روزی کارکنان بندر و همچنین موقعیت جغرافیایی بسیار عالی و وجود منابع انرژی بسیار زیاد از جمله اساسی ترین علت هایی می باشد که از گذشته تا به امروز بندر بوشهر مورد توجه بازرگانان داخلی و خارجی قرار گرفته است.

 

سبب گردیده است که بندر بوشهر یکی از حائز اهمیت ترین بنادر تجاری و بازرگانی باشد ، در حال حاضر نیز با گذشت سالیان طولانی و تجارت های بسیار موفق این بندر پهناور ترخیص کالا و کامیون و تریلی از گمرک بندر بوشهر همواره بیشتر از سایر گمرک‌های کشور می باشد.

در نتیجه می بایست این گونه بیان نمود که اغلب تجار داخلی و خارجی دوست دارند مبادلات خود را از طریق بندر بوشهر انجام دهد و گمرک های بوشهر به منظور ترخیص انواع کالاهای خود انتخاب نمایند.

مزیت ترخیص کالا از گمرک بندر بوشهر

 ترخیص کار گمرک بوشهر
ترخیص کار گمرک بوشهر

همانگونه که در بخش بالا بیان نمودیم بندر بوشهر یکی از بنادر قدیمی کشور است و قدمت آن به بیش از پنج هزار سال می رسد.

جزو قدیمی‌ترین بنادر تجاری ایران است که از زمان های گذشته تا به امروز مورد توجه تاجران و بازرگانان داخلی و خارجی می باشد.

 

موقعیت جغرافیایی خیلی خوبه این بندر و وجود مرزهای آبی متعدد با کشورهای عربی و همسایه یکی از اساسی ترین علت هایی هست که تجار در انتخاب این بندر به عنوان قطب اصلی تجارت خود می پردازد.

ولی اگر به بقیه آمارهای انجام شده دقت کنیم کاملاً نمایان است که بقیه کشورها مثل چین ، هند ، سریلانکا ، کره جنوبی غیره هم همواره اسکله های بزرگ بندر بوشهر را به منظور تخلیه و بارگیری کالاهای خودشان انتخاب می نمایند.

 

این بدان معناست که ترخیص کالا از گمرک بوشهر تنها به موقعیت جغرافیایی عالی این بندر ختم می‌گردد و حتماً دلایل دیگری نیز در این رابطه وجود دارد.

ترخیص کالا به ویژه کامیون و تریلی از گمرک بندر بوشهر با در نظر داشتن به نظرسنجی های انجام شده به وسیله تو تاجران داخلی و خارجی مزیت های بسیار فراوانی را برای تجار های کار کوچک و بزرگ به همراه دارد.

 

که سبب می گردد بیشتر این اشخاص از گمرک های این بندر به منظور ترخیص کالاهای تجاری خود خودشان استفاده نمایند در نتیجه شاید لازم است به منظور درک عالی‌ترین مبحث مزیت‌های عنوان شده از سوی تاجران به بررسی نکات مهمی در این حیطه پردازیم.

مزیت و موقعیت بندر و گمرک بوشهر

  • موقعیت جغرافیایی بسیار عالی بندر بوشهر و گمرک بوشهر
  • دسترسی بسیار ساده این بندر به مرزهای کشورهای حاشیه خلیج فارس مثل عربستان ، کویت ، بحرین ، عمان و …
  • تخفیف‌های مخصوص و ویژه گمرکی که ۲۰ درصدی که تنها مختص گمرک باز بندر بوشهر می باشد.
  • ترانزیت تخلیه و بارگیری انواع کالا با سرعت بسیار زیاد
  • هزینه دپوی انواع کالا در این بندر به نسبت سایر گمرکات و بنادر کشور مقرون به صرفه تر است.
  • از جمله بنادر خیلی مهم در انجام مبادله های بین المللی خیلی بزرگ مثل صادرات و واردات فرآورده های نفتی و غیرنفتی می باشد.
  • خدمات شبانه روزی گمرک که به صورت ۲۴ ساعته گمرک بوشهر فعال است .
  • وجود  بیش از ۵ هزار ساله بندر بوشهر در انجام تجارت های خیلی خیلی بزرگ از جمله باسابقه‌ترین بنادر های تجاری ایران محسوب می شود.
  • دارای بیشترین مرز دریایی با حاشیه خلیج فارس می باشد .
  • بر اساس اعلام سازمان و مراجع قانونی ایران معافیت گمرکی برای کالاها و محموله هایی که در منطقه تولید و وارد ایران میشود تعیین می گردد.
  • ترخیص کالا از گمرک بوشهر با حداقل تشریفات و با سرعت بسیار خوب انجام می شود.
  • هزینه های انبارداری در این گمرک بسیار مناسب است.
  • نزدیکی به منطقه  اقتصادی پارس به گمرک بوشهر
  • امکان صادرات مجدد کالاها با ورود موقت
  • برخورداری از انبار های سرپوشیده با متراژ ۴۰ هزار متر

چگونگی ترخیص کامیون و تریلی از گمرک بوشهر

 ترخیص کار گمرک بوشهر
ترخیص کار گمرک بوشهر

در حیطه چگونگی ترخیص کامیون از گمرک و بندر بوشهر می بایست بیان کنیم که این گمرک بوشهر هم همانند بقیه گمرک های ایران تشریفات اداری و روند و مراحل ویژه خود را دارد.

که لازم میباشد شما به عنوان یک ترخیص کار با تمامی این مرحله ها کاملاً آشنایی داشته باشید و اطلاعات جامعی در این حیطه به دست آورید.

 

نکته دیگری که در حیطه ترخیص کامیون و تریلی لازم است که بدانیدمی بایست بدانید این است که در زمان ترخیص کالا از گمرک و دریافت آنها از انبارهای بندر در بوشهر حضور داشته باشید.

همه مراحل و تشریفات گمرکی و مراحل اداری را با دقت و آگاهی کامل و جامع انجام دهید در نتیجه به منظور ترخیص کامیون از بندر بوشهر علاوه بر آن که می بایست اطلاعات کافی در حیطه روند خاص گمرک داشته باشیم.

 

بهتر است که در اداره گمرک بندر بوشهر حضور داشته باشیم و همه مرحله ها را تا زمان دریافت کامیون و تریلی از سیستم انبارداری و گمرک انجام دهیم.

ولی با توجه به مشغله و دغدغه های بسیاری که تجار کوچک و بزرگ دارد قطعاً حضور تجار در اداره گمرک سبب از دست رفتن وقتی آنها می‌شود.

 

در صورت طولانی بودن این مدت زمان خسارت های فراوانی را برای تجار فراهم می‌آورد در نتیجه شرکت شیرازی ترابری برای آن دسته از تجاری که تمایل به ترخیص کامیون و تریلی از بندر بوشهر و بندرعباس دارند بهترین خدمات را فراهم می‌کند.

عالی‌ترین ترخیص کاری را به شما عزیزان ارائه می دهند در نتیجه شاید بهتر باشد که یک ترخیص کار حرفه‌ای را انتخاب کنید تا مراحل مربوط به ترخیص کامیون و تریلی شما عزیزان را به نحو احسنت از گمرک های مختلف ایران در کمترین زمان انجام دهند.

 

ترخیص کار حرفه‌ای با همه مراحل ترخیص کامیون از گمرک های مختلف ایران آشنا می باشد و علاوه بر دریافت کامیون و تریلی از گمرک می تواند مرحله قبل از ترخیص همچون جمع‌آوری نمودن اسناد و مدارک مورد نیاز درباره دریافت مجوز ها و گواهینامه های مورد نیاز مراحل ثبت سفارش کامیون تنظیم اظهارنامه ها پرداخت ها و غیره را هم انجام دهد.

با حضور سریع در اداره گمرک مراحل مربوط به ترخیص کامیون و تریلی را در کمترین زمان ممکن به انجام رساند.

ترخیص کار گمرک

 ترخیص کار گمرک بوشهر
ترخیص کار گمرک بوشهر

شرکت شیرازی ترابری با وجود متخصصین و ترخیص کاران بسیار حرفه ای و متخصص خدمات متعددی را در زمینه انجام دادن امور بازرگانی بهتر کار داخلی و خارجی در ایران ارائه می نمایند.

شما عزیزان می توانید به شرکت شیرازی ترابری مراجعه کرده و ضمن دریافت مشاوره های لازم در خصوص انجام تجارت های وارداتی و داخلی خود از خدمات ویژه این شرکت بهره مند شوید.

 

بهترین ترخیص کامیون و تریلی از گمرک های مختلف کشور از جمله گمرک بوشهر و گمرک بندرعباس و غیره را با ما تجربه کنید.

در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه ممکنه به تجار چارت های بزرگ و سودآوری اقتصادی خودتان برسید.

 

شماره ترخیص کار گمرک

شماره ترخیص کار گمرک
شماره ترخیص کار گمرک

.

مدیرترابری: 64 91 925 0912

کارشناس:   69 53 952 0919

دفتر مرکزی: 36 61 29 55 021 

.

درباره نويسنده

دیدگاه خود را ثبت کنید