حمل بار از گمرک

شیرازی ترابری در زمینه حمل بار از گمرک دانش و تجربه لازم و کافی را دارد و در زمنیه ترخیص بار از گمرک دانش و توان لازم و مورد نیاز را دارد حمل بار از گمرک های تهران ، اصفهان ، شیراز ، شهریار ، بازرگان ، انزلی و … تبحر دارد.
شیرازی ترابری به دلیل سابقه بسیار زیاد خود زمینه حمل کالا های بزرگ و بارهای ترافیکی و کالاهای سنگین و فوق سنگین و همچنین بارهای ترانزیتی یک باربری معتبر و حرفه ای است.
شایان ذکر است که شیرازی ترابری یکی از نمایندگی ها و عاملین باربری پازوکی می باشد.
که به حمل و نقل انواع کالا و بارهای سنگین و فوق سنگین و بسیار بزرگ و با هر ابعادی از تمامی مرزها به قصد مورد نظر مشتری به صورت شبانه روز و 24 ساعته آمادگی کامل دارد.
شماره تماس باربری حمل بار از گمرک
.
اگر که برای باربری و حمل بار خود از گمرک و ترخصیص کلای خود به دنبال یک باربری گمرکی هستید کافی است با
کارشناسان حمل و نقل گمرکی ما در ارتباط باشید و بهترین تجربه حمل بار از گمرک را برای خود رقم بزنید.
.
.

حال شما را دعوت می کنیم تا برای آشنایی بیشتر و بهتر در زمینه باربری گمرک و حمل بار از گمرک و مراحل ترخیص بار از گمرک ها مطالب زیر را مطالعه نمایید تا در این خصوص اطلاعات لازم و کافی را داشته باشید.
با ما همراه باشید …
.
حمل بار گمرک

مورد و نکته اولی که در زمینه حمل گمرک و یا به عبارتی گمرک حمل بار مطرح می باشد زمان بارگیری کالا و زمان مجاز تخلیه بار و کالا ها می باشد که در قسمت زیر به آن می پردازیم :
زمان بارگیری حمل بار و زمان مجاز تخلیه حمل باراز گمرگ
.
یكی از چیز ها و نکته هایی كه الزاما در یك چاترپارتی سفری حمل بار گمرک بامی بایست رعایت شود ، مدت زمان مجازو قابل قبول به منظور بارگیری گمرکی است.
شایان ذکر است که مدت زمان مجاز به منظور باز از گمرک ها برای تخلیه هم حائز اهمیت است.
كه به 2 شکل ممكن می شود که در قرارداد اجاره ذکر می شود و یا مدت زمان مشخصی به منظور هر كدام از عملیات بارگیری از گمرگ ها و تخلیه نمودن بارها توافق صورت می گیرد.
یا مقدار بارگیری رودر هر روز از بارها و همچنین مقدار تخلیه در هر روز كالا در قرارداد قید می شود.
كه اگر این چنینی باشد از تقسیم مقداری بار ها و محموله های گمرکی بارگیری شده بر نرخ بارگیری روزانه مدت زمان مجاز بارگیری و از تقسیم میزان بار و محموله های بارگیری شده بر نرخ تخلیه روزانه مدت زمان مجاز تخلیه بدست می آید.
.

هرگاه هر كدام از عملیات و یا بارگیری در زمان اندک تری كمتراز مدت زمان تعیین شده انجام پذیرد مالك كشتی بر اساس قرارداد بسته شده ملزم به پرداخت کردن مبلغی به منظورپاداش زود كرد به اجاره كننده است.
و هر وقت عمل بارگیری در مدت زمان بیشتری طول بکشد واز مدت زمان معین شده بیشتر باشد اجاره كننده بر اساس قرارداد بسته شده ملزم به پرداخت خسارتی به عنوان دیركرد به مالك كشتی می باشد.
قیمت نرخ دموراژ به شکل روزانه مورد توافق قرار داد می شود و برای بخشی از روز هم به نسبت قابل پرداخت می باشد.
معمولا نرخ Demurrage معدل 2 برابر Dispuge می باشد.
.

.
مشخص نمودن پیمانكار برای بارگیری یا تخلیه گمرک حمل بار
.
این ماده تعیین کننده بخشی می باشد که حق تعیین پیمانکار كشتی و یا نماینده تخلیه و بارگیری را داشته است.
به شکل جامع می توان بیان نمود که به نفع صاحب كشتی می باشد كه پیمانکار خود را خودش مشخص كند تا اینكه از منابع صاحب کشتی عالی تر حمایت نماید.
اما اگر هرینه های بارگیری و تخلیه به عهده کسی باشد که که اجاره کرده است بنابراین اجاره كننده حق مشخص نمودن نماینده كشتی و هم پیمانكار تخلیه و بارگیری را دارد.

حمل بار گمرکی شیرازی ترابری گمرک حمل بار با شیرازی ترابری باربری گمرک با شیرازی ترابری
دوبه كاری
برخی از بندرها آنقدر عمق نداشته كه كشتی بار و کالای خودش را وارد آن کنند و یا برعکس از آنها خارج کنند.
اگر بندرها این چنین باشد برای اینكه كشتی به آب خور مناسب برسد از دوبه كاری به کار گرفته می شود.
زیرا هزینه دوبه كاری خیلی قابل تخمین زدن نمی باشد و به احتمال بسیار هزینه گزافی را به همراه خواهد داشت ، معمولا مالک های كشتی از قبول آن به حساب خود ، خود داری می نمایند.

منحرف شدن از مسیر
.
در چارترپارتیهای حمل کالا اغلب ذكر می شود كه كشتی حق انحراف از مسیر مرسوم و معمول خود را به هیچ عنوان ندارد.
مگر آن که هدف از منحرف شدن از مسیر تأمین نمودن سوخت و مواد غدایی برای كشتی یا به منظور نجات جان افراد و محموله كشتی یا كمك نمودن به سایر کشتی ها باشد.
.
ماده برای بارنامه
در این ماده اغلب نوع بارنامه ای كه می بایست مورد به کار گرفته شود وهمچنین چگونگی امضاء و صدور آنبه صورت واضح و صریح ذکر شود.
.
باربری گمرک تهران با شیرازی تربری باربری گمرک غرب با شیرازی ترابری

حالت های استثنا در حمل بار گمرکی
.
صاحب كشتی در یك قرارداد اجاره سفری تضمین می دهد كه با ها و محموله هایی را از بندری به بندر های حمل می شود.
و در آن مکان تحویل کسی که اجاره کرده باشد می دهد ، اگر که در موارد استثنا در حمل بار گمرکی اتفاقاتی خارج از اختیار او اتفاق بیفتد برخی از حالت های استثنا حمل بار از گمرک استثنا به شرح زیر است :
1- حادثه های ناشی از بلاهای طبیعی : به حوادثه های خوانده می شود كه به علت ها طبیعی وانسان های در این حادثه ها هیچ دخالتی نداشته و تحت شرایط ویژه ای كه كشتی قرار می گیرد.
و هیچ گونه پیش بینی و دور اندیشی معقول قابل رفع و پیشگیری به هیچ عنوان نمی باشد.
2- خساراتی كه دشمن ها و دولتهسایر کشورها یی كه با دولت متبوع صاحب كشتی در جنگ می باشند به كشتی و بار گمرک و کالاهایی آن متحمل می کنند.
3- خسارت هایی که به سبب طبیعت خود كالا به وجود می آید همانند : فاسد شدن میوه و یا گوشت …
4- حق استفادن نمودن از خسارت عام
5- آتش سوزی

.
انواع استانداردهای چارترپارتیها باربری گمرک
1- چارتر پارتیهای زمانی
انوع حائز اهمیت چارتر پارتیهای زمانی به شرح زیر هستند :
الف ) Bal time
ب) N.Y.P.E
2- چارتر پارتیهای سفری
از برخی از این نوع می شود برای حمل اغلب بارها و محموله های گمرک به کار برد و برخی از آنها به منظور عمل كالاهای مخصوص به کار گرفته می شود.
در بخش زیر چند نوع از چارتر پارتیهای سفری كه در كشتیرانی کشورعزیزمان اغلب به کار میگیرد ذكر می شود :
1- فرم Garcon كه یك فرم عمومی می باشد و از آن به منظور بارهای ویژه و مخصوص به کار گرفته نمی شود.
2- Liner out / Liner in :در این گونه قرارداد حمل هزینه بارگیری و حمل دریایی و هم تخلیه بار بر عهده كشتیرانی می باشد.
3- Free in/Free out : كشتیرانی ها و یا به عبارتی متصدی حمل و نقل بار گمرکی فقط وظیفه حمل دریایی عهده دار است .
و از این جهت همه ای هزینه های بارگیری و بارچینی و صفافی بار و محموله ها در بندر بارگیری به عهده فروشنده و یا صاحب بار و کالاها است و همه ای هزینه های تخلیه در بندر مقصد به عهده صاحب كالا می باشد.
4- Liner in/ Free out: همه ی هزینه های بارگیری و همچنین حمل دریایی بار و محموله های به عهده كشتیرانی ولی وظیفه تخلیه نمودن بار و محموله های باری به عهده صاحب های کالا و بار می باشد.
5- Free in/ Liner out : بارگیری نمودن و چیدن بار در بندر آغازین به عهده فروشنده بار و محموله و یا صاحب كالا می باشد.
ولی وظیفه حمل دریایی و هم تخلیه بار و کالاها در بندر مقصد به عهده كشتیرانی می باشد.

فرق حق توقف و دموراژ در چه می باشد ؟
.
مدت مجاز به منظور بارگیری و یا تخلیه بار در بندر ها كه بدان دموراژ تعلق نمی گیرد را lay time می نامند.
ولی دموراژ ( خسارت معطل شدن كشتی و یا خسارت دیرنمودن كشتی ) مبلغی مورد توافقی می باشد كه اجارهكننده كشتی به دلیل توقف بیش از حد كشتی برای بارگیری یا تخلیه ، به صاحب آنها پرداخت می شود.
شماره تماس گمرک غرب

اگر به غرب به دنبال باربری باسابقه و حرفه ای هستید می توانید با انتخاب باربری شیرازی ترابری شماره تمای باربری گمرک غرب را بدست آورید و با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید :
.






سلام در زمینه ترخیص کالا و باربری گمرک اول اید.
سپاس از خدمات رسانی خوبتون
باربری با برنامه ای هستید راضی ام ازتون
در گمرک بازرگان پایانه ای به خوبی شما نیست خداقوت
واقعا حرفه ای و با برنامه بارم رو به شهرستان حمل کردید ممنونم از تیم خوب شما🙏🙏
یک بار به صورت تصادفی باربری خودم رو به شما سپردم
و واقعا راضی بود ازتوت
باز هم انتخابم در زمینه باربری شهرستان قطعا پایانه حمل و نقل شماست
خدا خیرتوندبده …
باربری با برنامه و خوش قولی هستید
بسیار عالی بار من رو به شهرستان حمل کردید ممنون از خدمات رسانی خوبتون در منطقه
درود بر پایانه شما
در نهایت سرعت و ایمنی حمل بار انجام می دید
سپاس
اسم پایانه باربری شما رو زیاد شنیده بودم ولی یکبار اتفاقی بارم رو برای ارسال بار به مقصد اصفهان به شما سپردم و واقعا راضی بودم
سپاسگزارم
بسیار باربری باسابقه هستید حرفه ای بارم رو حمل کردید سپاس از شما و تیم حمل و نقل شما