نرخ کرایه کمرشکن

نرخ کرایه کمرشکن

نرخ کرایه کمرشکن

نرخ کرایه کمرشکن
نرخ کرایه کمرشکن

نرخ کرایه کمرشکن و بوژی کش برای حمل محموله های سنگین و فوق سنگین به طول محموله ترافیکی ، عرض بار سنگین ، ارتفاع بار ، وزن محموله های سنگین و همچنین مبدا و مقصد وابسته می باشد.

شیرازی ترابری متخصص در حمل و باربری محموله های سنگین و فوق سنگین می باشد ، که با هر ابعادی می توانید به منظور حمل محموله ترافیکی خود با ما تماس بگیرید و پایین ترین نرخ کرایه کمرشکن و بوژی را در ایران با ما تجربه نماید.

همان گونه که در بخش بالا بیان نمودیم حمل محموله های ترافیکی به طول ، عرض ، ارتفاع ، وزن ، مبدا و مقدصد بستگی دارد.

هرچه مسافت ، طول ، عرض ، وزن حمل بار ترافیکی بیشتر باشد در نتیجه نرخ کرایه کمرشکن نیز بیشتر خواهد شد.

شیرازی ترابری با سابقه درخشان و کسب تجربه در این سالها یکی از باربری های بسیار توانمند در حمل محموله های ترافیکی در ایران می باشد.

جهت استعلام از نرخ کرایه کمرشکن و بوژی و همچنین کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص از طریق شماره های زیر با مدیر شیرازی ترابری در ارتباط باشید.

.

مدیرترابری: 64 91 925 0912

کارشناس:   69 53 952 0919

دفتر مرکزی: 36 61 29 55 021 

.

کرایه تریلی کمرشکن

کرایه تریلی کمرشکن
کرایه تریلی کمرشکن

شیرازی ترابری سعی نموده است که کمترین کرایه تریلی کمرشکن و بوژی کش را به مشتریان خود عرضه کند و همچنین با برنامه ریزی دقیق تمامی بارهای شما را به سلامت به مقصد برساند.

از آنجا که تخصص اصلی باربری ما حمل محموله های سنگین و فوق سنگین به تمامی شهرستان های ایران است ، پایانه ما به انواع تریلی کمرشکن مجهز می باشد.

کرایه تریلی کمرشکن را می توانید بعد از تماس با کارشناس و یا مدیر ترابری ما بدست آورید.

شایان ذکر است که در زمان حمل محموله های ترافیکی سنگین و فوق سنگین خود بسیار دقت و حساسیت داشته باشید ، چرا که هر باربری نمی تواند بار سنگین را حمل نماید.

ولی شیرازی ترابری با 2 دهه فعالیت مداوم و پی در پی در حیطه حمل باربری سنگین و فوق سنگین دانش ، مهارت ، تخصص ، و خودرو باربری مناسب را دارد.

همچنین شیرازی ترابری از جمله نمایندگان باربری پازوکی می باشد که این باربری بیش از نیم قرن تجربه در حمل و باربری بار ترافیکی دارد.

قیمت کرایه کمرشکن

قیمت کرایه کمرشکن
قیمت کرایه کمرشکن

قیمت مشخص و دقیقی را نمی توان در مورد کرایه کمرشکن و بوژی در سایت درج کنیم ، چرا که قیمت کرایه کمرشکن بسته به معیارهای اصلی متفاوت می باشد.

همچنین بعد از تمامی این مراحل و بررسی معیارهای اصلی بار ( طول ؛ عرض ، ارتفاع ، وزن ) خودرو باربری مناسب و معقول انتخاب می شود.

بعد از انتخاب خودرو مناسب باربری یک راه مناسب از مبدا به مقصد انتخاب می شود و کلیه مسیر از ابتدا تا انتها توسط کارشناس حمل بار ترافیکی ارزیابی می گردد که در طول حمل بار ترافیکی مشکلی پیش رو نباشد.

شیرازی ترابری سعی نموده است که با برنامه ریزی دقیق و درست و به کارگیری پرسنل جوان و متخصص عالی ترین سطح حمل بارهای ترافیکی را به شما ارائه نماید.

حمل بار ترافیکی

نرخ کرایه کمرشکن
نرخ کرایه کمرشکن

در حیطه حمل بار ترافیکی سنگین و فوق سنگین نکاتی بسیار مهمی را در بخش زیر بیان می کنیم :

1- بسیاری از بارهای ترافیکی هستند که به علت ارتفاع بسیار زیاد و بیش از 5 و نیم متر به کابل های برق برخورد می کنند ، که در اصلاح به آنها بارهای برقی گفته می شود.

در صورتی که بارهای شما از نوع برقی باشد و ارتفاع آنها بیش از 5 و نیم متر باشد ، هماهنگی های لازم با پلیس راهنمایی و رانندگی و همچنین اداره برق منطقه انجام می شود که کارهای جابه جایی لازم جهت حمل بار ترافیکی صورت پذیرد.

2- بارهای سنگین و فوق سنگینی که وزن بسیار بالایی از قبیل 300 تن و 500 تن و … دارند در اغلب موارد به منظور حمل این نوع باربرهای بسیار سنگین جاده میزنیم و بار ترافیکی را با اطمینان خاطر از این طریق حمل می کنیم.

3- در مورد استفاده از بوژی و کمرشکن هم این نکته را بیان می کنیم که براساس وزن و حجم بار ، اگر بار ترافیکی بالای 55 تن داشته باشد از بوژی و اگر زیر 55 تن باشد از کمرشکن استفاده می نمایم.

4- بیمه باربری از موارد بسیار مهم و حائز اهمیت است که براساس ارزش و قیمت محموله های ترافیکی بیمه نامه کامل انجام می شود.

5- بعد از انجام تمام مراحل و بررسی مسیر و کارهای مربوط به باربری بارنامه دولتی صادر می گردد و پس از آن برگه بار ترافیکی نیز صادر می شود.

6- از کمرشکن کشویی زمانی استفاده می شود که ابعاد کالای سنگین و فوق سنگین بیشتر از 13.60 متر باشد.

7 از کمرشکن پل دار نیز زمانی استفاده می کنیم که بخواهیم ماشین آلات نظامی و صنعتی و ماشین آلات معادن و…  را حمل کنیم.

8- در مواری که محموله های ترفیکی ما از ار ش مادی بسیاری برخوردار هستند ، تمامی مسیر از اسکورت بار ترافیکی توسط افراد متخصص به کارگرفته می شود.

نرخ کرایه کمرشکن
نرخ کرایه کمرشکن

شماره باربری کمرشکن

نرخ کرایه کمرشکن
نرخ کرایه کمرشکن

اگر به دنبال یک باربری توانمند و سریع در ایران هستید که بتواند هر نوع بار و محموله ترافیکی سنگین و فوق سنگین را به تمامی مناطق ایران حمل نماید با اطمینان خاطر شیرازی ترابری را انتخاب کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت و نرخ کرایه کمرشکن با شماره تماس های زیر در ارتباط باشد.

.

مدیرترابری: 64 91 925 0912

کارشناس:   69 53 952 0919

دفتر مرکزی: 36 61 29 55 021 

.

نرخ کرایه کمرشکن
نرخ کرایه کمرشکن
قیمت کرایه کمرشکن
قیمت کرایه کمرشکن
کرایه تریلی کمرشکن
کرایه تریلی کمرشکن

 

 

درباره نويسنده

دیدگاه خود را ثبت کنید