ترخیص کار کامیون از گمرک

ترخیص کار کامیون از گمرک

ترخیص کار کامیون از گمرک

ترخیص کار کامیون از گمرک
ترخیص کار کامیون از گمرک

اگر به دنبال ترخیص کار انواع کامیون و تریلی از گمرک ها هستید و به دنبال بک شرکت ترخیص کار کامیون می باشید می توانید به منظور ترخیص انواع کامیون و تریلی از تمامی گمرک های ایران از جمله گمرک و مرز مهران و بازرگان و … با شیرازی ترابری در تماس باشید.

یکی دیگر از خدماتی که شرکت شیرازی ترابری انجام می دهد ترخیص کامیون می باشد و ترخیص انواع کامیون و تریلی از گمرک را می توانید به شرکت شیرازی ترابری بسپارید.

شرکت ما با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه ترخیص انواع کامیون و تریلی از تمامی گمرک های ایران از جمله بازرگان ، مهران ، لطف آباد و … یکی از فعالان این عرصه می باشد.

 

شما عزیزان میتوانید صفر تا صد امور مربوط به ترخیص کامیون و تریلی خود را با ما در عالی ترین سطح  تجربه نمایید.

کامیون یکی از اصلی ترین ماشین آلات باربری می باشد که تاثیر بسیار زیادی در جابجایی و حمل و باربری انواع کالا به صورت زمین ایفا می کند.

 

در حال حاضر کامیون ها انواع مختلفی دارند که به منظور امور مختلف از کامیون ویژه و مختص به آن کار استفاده می شود.

در نتیجه شما عزیزان میتوانید همه روزه جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات ترخیص کامیون از گمرک با شماره تماس های درج شده در این سایت در تماس باشید.

 

بهترین ترخیص کار کامیون از گمرک را با ما تجربه نمایید ، گاهی کامیون ها از سمت تجار و اشخاص مختلف به صورت شخصی به منظور به کارگیری به داخل کشور وارد می گردد.

شما عزیزانی که قصد  واردات کامیون و تریلی از گمرک هایی نظیر بازرگان ، مهران ، لطف آباد ، پرویزخان و … را دارید می بایست با شیرازی ترابری تماس بگیرید.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید و به منظور تماس با کارشناسان ترخیص کامیون و تریلی ما با شماره های درج شده در این سایت در ارتباط باشید.

.

شماره ترخیص کار گمرک

شماره ترخیص کار گمرک
شماره ترخیص کار گمرک

شماره تلفن و شماره تماس کارشناس ترخیص کار کامیون و تریلی از گمرک در شرکت ما از قرار زیر است که شما عزیزان می توانید همه روزه و در ساعت های اداری جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی ترخیص انواع تریلی و کامیون از تمامی گمرک های ایران از جمله : گمرک بازرگان ، گمرک مهران ، مرز لطف آباد ، پرویزخان و … با شماره تماس های درج شده در بخش زیر در ارتباط باشید.

.

مدیرترابری: 64 91 925 0912

کارشناس:   69 53 952 0919

دفتر مرکزی: 36 61 29 55 021 

.

ترخیص کامیونهای وارداتی از گمرک

ترخیص کامیونهای وارداتی از گمرک
ترخیص کامیونهای وارداتی از گمرک

ترخیص کامیون ها و انواع تریلی وارداتی خود را از تمام گمرک های ایران با نهایت اطمینان خاطر و در نهایت آسودگی خیال به متخصص و حرفه ای این امر یعنی شیرازی ترابری بسپارید.

شیرازی ترابری علاوه بر اینکه در زمینه حمل و نقل و ارسال و باربری انواع کالا در تمامی مرزها و گمرک های ایران فعالیت بسیار گسترده دارد.

 

در حیطه ترخیص انواع کامیون و تریلی وارداتی از گمرک ها نیز فعالیت می‌کند و جزو بزرگترین و ماهر ترین و حرفه ای ترین ترخیص کار های کامیون های وارداتی از تمامی گمرک و مرزهای کشور می باشد.

در نتیجه شما عزیزان می توانید جهت ترخیص انواع کامیون های وارداتی و انواع تریلی های وارداتی خود از تمامی مرزها و گمرک های ایران با ما تماس بگیرید.

 

بهترین و بزرگترین شرکت ترخیص کار کامیون های وارداتی را برای خود انتخاب نمایید صفر تا صد ترخیص کار کامیونهای وارداتی خود را به متخصصین این امر یعنی شیرازی ترابری بسپارید.

در عالی ترین و بهترین سطح و بر اساس زمانبندی و برنامه ریزی دقیق و اصولی از ما تحویل بگیرید ، ترخیص انواع کامیون و تریلی خود از تمامی مرزهای کشور را با ما تجربه نماید.

 

تجارت عزیزی که قصد واردات کامیون و انواع تریلی را به داخل کشور دارد لازم می باشد که یکی از قوانین رایج و اساسی و مهم درباره واردات کامیون و تریلی یعنی اخذ مجوز از سازمان و ارگان های مربوطه را بداند.

در صورتی که شما تجار گرامی فاقد مجوزهای لازمه باشید تا زمان ارائه آن به گمرک از ترخیص کالای شما جلوگیری به عمل خواهد آمد.

 

پس مهمترین و اساسی ترین قانون در زمینه واردات و صادرات کامیون و تریلی اخذ مجوزهای لازم از ارگانهای مربوطه می باشد.

که شیرازی ترابری تمامی این مجوزها را از تمامی ارگان ها و سازمان های مربوطه اخذ نموده و تمامی مراحل ترخیص  کامیون و تریلی شما را به نحو احسنت در بهترین سطح انجام می دهد.

.

خدمات شیرازی ترابری در زمینه ترخیص کامیون و تریلی از گمرک

 ترخیص کار کامیون از گمرک
ترخیص کار کامیون از گمرک

بخش زیر می توانید با انواع خدمات و کارهای مربوطه که شیرازی ترابری در زمینه ترخیص کامیون و تریلی از تمامی گمرک ها و مرزهای ایران را ارائه می‌دهد بیشتر آشنا شوید.

کاربران گرامی و تجار عزیز توجه داشته باشید که شرکت شیرازی ترابری در زمینه ترخیص کامیون و تریلی از گمرک ها فعالیت می کند و به هیچ عنوان ترخیص کالا انجام نمی دهد.

 

در نتیجه شما کاربران گرامی اگر به دنبال شرکت ترخیص کار کامیون و تریلی از گمرک ها می باشید ، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

تجار و صنعتگران گرامی می توانید ترخیص انواع کامیون ، ترخیص انواع تریلی ، ترخیص کامیون تیغدار ، ترخیص کامیون لبه دار،  ترخیص تریلی اتاق دار ، ترخیص کامیون کفی ، ترخیص کامیونی سقف دار ، ترخیص کامیونی تانک ، ترخیص کامیون یخچالدار ، ترخیص کامیونت و ترخیص تریلی مخلوط‌کن ،  ترخیص کامیون و تریلی کمپرسی ، ترخیص کامیون و … خود را به شرکت ما بسپارید.

 

تمامی مراحل و روال ترخیص انواع کامیون و تریلی بر اساس مراحل و زمانبندی مقرر و تعیین شده انجام می شود و تمامی مجوزهای لازم از تمامی ارگان های مربوطه اخذ می گردد.

در نتیجه شما تجار و صنعتگران عزیز که در زمینه واردات و صادرات انواع کامیون و تریلی فعالیت می کنید ، می توانید همه روزه جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با کارشناسان ترخیص کار کامیون و تریلی ما از تمامی گمرک های ایران با شماره های درج شده در این وبسایت در تماس باشید.

.

مراحل ترخیص کامیون و تریلی از گمرک 

 ترخیص کار کامیون از گمرک
ترخیص کار کامیون از گمرک

ناوگان حمل و نقل عمومی و جاده ای به خصوص حمل و نقل جاده ای بسیار فرسوده می باشد ، به همین جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای و واردات کامیون و انواع تریلی باید در دستور کار باشد.

تجارت عزیز باید در طی سالهای پیش رو انواع و اقسام تریلی و کامیون ها را از گمرک های کشور و نقاط مرزی ایران وارد کشور نمایند.

 

ترخیص کامیون و تریلی  مراحل بسیاری می باشد و همه تجار جهت ترخیص کامیون و تریلی های وارداتی خود احتیاج به ترخیص کار ماهر هم متخصص و معتبر و حرفه‌ای می‌باشد.

شیرازی ترابری علاوه بر فعالیت در زمینه حمل و نقل جاده‌ای در تمامی مناطق ایران و حتی نقاط مرزی در زمینه واردات کامیون و ترخیص کامیون یک شرکت با سابقه و معتبر می باشد.

 

شما عزیزان می بایست جهت ارتباط با کارشناسان ترخیص کار ما با شماره های ثبت شده در این وبسایت در تماس باشید.

به منظور آغاز فرایند واردات کامیون از کشورهای اروپایی باید یک شرکت ترخیص کار ماهر و معتبر را در زمینه واردات کامیون و تریلی انتخاب نمایید.

 

که همه مراحل ترخیص کامیون را برای شما انجام دهد که شما تجار گرامی می توانید جهت واردات و ترخیص کامیونهای خود با ما تماس بگیرید.

در این مقاله از شیرازی ترابری درباره مرحله های ترخیص کامیون و تریلی های وارداتی از گمرک می پردازیم تا شما اطلاعات جامع و کاملی در این حیطه داشته باشید.

 

با آگاهی صد درصدی ترخیص کامیون و تریلی خود را به بزرگترین ترخیص کار کامیون و تریلی از گمرک به نام شیرازی ترابری بسپارید ، پس جهت کسب اطلاعات بیشتر ما را تا انتهای مقاله همراهی کنیم…

.

نوسازی ناوگان حمل و نقل

 ترخیص کار کامیون از گمرک
ترخیص کار کامیون از گمرک

وضعیت حمل و نقل عمومی علی الخصوص حمل و نقل جاده‌ای یعنی کامیون و تریلی ها در کشورمان خوب نیست و این بخش از حمل و نقل دارای کامیون و تریلی های بسیار فرسوده می باشد.

سن وسیله های نقلیه و ماشین های باربری بسیار بالاست ، این امر سبب به وجود آمدن ضررهای اقتصادی بسیاری نیز می گردد از جمله این موارد می‌توان به موارد فوق اشاره نمود :

  • میزان مصرف سوخت بالاتر می رود.
  • سبب آلوده شدن هوا می گردد.
  • به منظور تامین قطعات باید هزینه بسیار بالایی پرداخت کرد.
  • احتمال وقوع تصادف افزایش پیدا میکند.
  • و غیره.

همان گونه که اشاره شد نوسازی حمل و نقل جاده‌ای از جمله : تریلی ها از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد ، که شما عزیزان جهت ترخیص کالا تریلی و کامیون خود از تمامی گمرک های ایران و تمامی نقاط مرزی می توانید با شیرازی ترابری و کارشناسان ترخیص کار ما در تماس باشید.

واردات کامیون های سه سال کارده

میانگین سنی تریلی ها و کامیون های موجود در کشور حدود ۱۷ سال به بالا می باشد در نتیجه حتما می بایست به نو سازی سامانه حمل و نقل پرداخته شود.

این راستا سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در اطلاعیه ای به تجار و واردکنندگان و کامیون اعلام کرده است که بر طبق ماده ۳۰ قانون احکام دائمی برنامه کشور از سال ۱۳۹۳ ثبت کامیونهای ۳ سال کارکرد از طریق سایت راهداری مجاز می باشد.

شرایط قوانین واردات کامیون

ترخیص کار کامیون از گمرک
ترخیص کار کامیون از گمرک

با آشنایی و اطلاع کامل از شهرهای و قوانین های واردات کامیون و تریلی در کمترین زمان و با کمترین هزینه می شود کامیون ها و تریلی ها را از گمرک و نقاط مرزی ترخیص نموده این شرایط و قوانین در ادامه به طور کامل و توضیح داده می گردد.
شرایط کامیون های وارداتی وارد کنندگان گرامی کامیون و تریلی می بایست با اطلاع از شرایط و قوانین که گمرک جمهوری اسلامی ایران مقرر نموده است اقدام به خرید انواع تریلی و کامیون نمایند.

 

اگر در این شرایط را رعایت نکنند در ترخیص آن و وارد کردن آن به کشور دچار مشکل می شود از جمله این شرایط و قوانین به شرح زیر می باشد :

  • کامیون ها می بایست حداکثر تا سه سال کار کرده باشند.
  • خدمات پس از فروش و دارای قوانین حمایت از مصرف کننده خودرو در آن رعایت شود.
  • می بایست به استانداردهای بین المللی و جهانی کامیون و تریلی ها دارای ایمنی کامل باشند تا کامیون ها در مسیر رفت و آمد به کشور های اروپایی با مشکلی این چنین مواجه نباشد.
  • کامیون و تریلی ها می بایست با استانداردهای محیط زیست از جمله آلایندگی هماهنگ باشد.
  • کامیون های بارگیر ثابت و غیر ثابت را می شود وارد نمود.
  • تریلی ها و کامیون هایی امکان ورود به کشور را دارند که تولید کشورهای اروپایی ژاپن و همچنین کره باشند در ۵ سال گذشته مدلی همانند آن در کشور تولید یا وارد گردیده باشد.
  • اگر که کامیون یک سال از تاریخ ساخت آن نگذشته باشد می بایست از نظر ایمنی عالم آلایندگی و سایر موارد مورد کنترل و بررسی قرار گیرند.
  • بر اساس قوانین و مقررات کامیون هایی که ظرفیت بالای ۱۸ تن بار را دارند این نوع کامیون ها در اولویت واردات قرار گرفته می شود.

شرایط وارد کنندگان کامیون

 ترخیص کار کامیون از گمرک
ترخیص کار کامیون از گمرک

برای وارد کنندگان کامیون و تریلی نیز قانونگذار شرایط و قوانین را وضع می کند که می بایست حتما آنها را رعایت شود ، از قبیل این قوانین می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • وارد کننده اگر خود شرکت های تولید کننده کامیون و تریلی است می بایست از سوی وزارت صنعت معدن و تجارت مجوز های لازم در این خصوص را داشته باشد.
  • مالکان وسیله نقلیه هم شرکت های معتبر و هم خود اشخاص می توانند مجاز به واردات کامیون و تریلی باشند.
  • اگر وارد کننده های کامیون و تریلی شرکت های حمل و نقل ماشین های سنگین و فوق سنگین است ، می بایست که از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مجوزهای لازم در خصوص واردات کامیون و تریلی را بگیرند.
  • کارخانه های تولیدی بیش از هزار دستگاه کامیون نمی‌توانند وارد نمایند ، شرکت های حمل و نقل صد دستگاه و شرکت های وارداتی ۵۰ دستگاه کامیون و تریلی مجاز هستند وارد کنند. مالکان کامیون‌های فرسوده نیز می‌توانند ۱۰ دستگاه کامیون وارد نماید.
  • اگر که وارد کننده یک بار واردات کامیون را انجام بدهد ، تا زمانی که ۸۰ درصد مراحل اداری آن پیش نرفته باشد امکان واردات مجدد وجود ندارد. در نتیجه می بایست ۸۰ درصد مراحل اداری را پیش ببرد و سپس برای واردات مجدد اقدام نماید.
  • واردکنندگان می بایست بعد از انجام معامله و بیزینس مدرک هایی از جمله : استانداردهای ایمنی کیفیت مورد تایید سازمان ملی استاندارد و … را به همراه خود داشته باشند.
  • منشا ارز به منظور واردات کامیون می بایست خارج از کشور باشد ، آنها نمی توانند از ارز داخلی و ملی استفاده کنند.
  • سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مسئولیتی در برابر تحویل کامیون به وسیله وارد کننده به شخص خریدار را ندارد.
  •  خرید کامیون های وارداتی می بایست جهت خرید در زمان مقرر به شرکتهای وارد کننده که دارای مجوز از سوی سازمان‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هستند مراجعه کند.
  • زمانی که کامیون از گمرک و مرزها ترخیص می گردد اطلاعات وارد کنندگان و همچنین تعداد کامیون و تریلی ها در سایت سازمان وارد می گردد و سپس در اختیار خریداران قرار داده می‌شود.
  • قیمت نهایی کامیون های خریداری شده توسط مراجع نظارتی و با در نظر گرفتن قراردادهای خارجی کامیون ها تعیین می گردد.

شرایط و قوانین ترخیص واردات کامیون

ترخیص کار کامیون از گمرک
ترخیص کار کامیون از گمرک

مرحله های ترخیص کامیون و تریلی های واحد وارداتی از گمرک در حال حاضر خیلی مهم و اساسی در سال ۱۴۰۰ تقریباً 6600 دستگاه کامیون از گمرک ترخیص شدند.

اصلی ترین مرحله به منظور ترخیص کامیون دریافت کد ساتا می باشد وارد کننده می بایست منشا ارزی خارجی که با آن می خواهد کامیون و انواع تریلی را وارد کشور کند به نهادهای دولتی ارائه نمایند.

می بایست مدارک معتبر به منظور اثبات منشاء ارز خارجی به بانک ها را نیز ارائه دهد.

از مرحله های دیگر ترخیص کامیونهای وارداتی پرداخت هزینه های مربوط به طرح و هزینه های گمرک ، مالیات ، انبار گمرک ، سود بازرگان و … است.

هزینه های گمرک با توجه به نوع کارایی و قیمت و سایر مشخصات تریلی ها و کامیون ها متفاوت می باشد.

کد تعرفه واردات کامیون

دولت به منظور کامیون و تریلی های وارداتی با ۳ سال کارکرد و بیش از ۱۰ تا کد تعرفه وارداتی به شما 87012000  قرار داده است .

وارد کننده های کامیون تریلی به منظور دریافت نمودن مجوز های ضروری و لازم و ترخیص کامیون ها به این کدها نیازمند می باشند.

مرحله های ترخیص کامیونهای وارداتی از گمرکات و نقاط مرزی بسیار مهم و حائز اهمیت می‌باشد ، چرا که ناوگان حمل و نقل جاده ای ایران فرسوده است و می بایست این ناوگان نوسازی گردد.

در این مقاله از شیرازی ترابری در مورد شرایط و قوانین واردات کامیون و انواع تریلی و همچنین شرکت‌های معتبر ترخیص کار واردات کامیون از گمرکات اشاره نمودیم.

امیدواریم با مطالعه مقالات بعدی ما اطلاعات جامع و کاملی در این خصوص کسب نمایید. بهترین و بزرگترین شرکت ترخیص کار کامیون و تریلی را از تمامی گمرک های ایران را برای خود انتخاب کنید.

.

.

مدیرترخیص: 64 91 925 0912

کارشناس:   69 53 952 0919

دفتر مرکزی: 36 61 29 55 021 

.

درباره نويسنده

دیدگاه خود را ثبت کنید