باربری سیمین دشت کرج

باربری سیمین دشت کرج

باربری سیمین دشت کرج

باربری سیمین دشت کرج

بهترین و با سابقه ترین باربری سیمین دشت کرج یعنی شیرازی ترابری را برای باربری خود از سیمین دشت کرج به سراسر نقاط کشور انتخاب کنید.

باربری ما از بهترین پرسنل و راننده ها و خودرو ها برای باربری شهرستان استفاده می کند و باربری ما یک دهه فعالیت در زمینه باربری سیمین دشت به تمامی شهرستان های ایران دارد.

 

حمل و نقل و باربری خود به شهرستان را به ما بسپارید و ما بهترین خدمات باربری در منطقه و این شهرک صنعتی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

صفر تا صد امور حمل و نقل و باربری خود به سراسر نقاط کشور را به ما بسپارید و در ایمن ترین سطح بار خود را درب محل مورد نظر خود از ما تحویل بگیرید.

 

پایانه باربری شیرازی ترابری در شهرک صنعتی سیمین دشت کرج فعالیت بسیار گسترده ای در حمل و باربری سیمن دشت کرج دارد و جزو برترین باربری های این منطقه محسوب می شود.

ترمینال و پایانه باربری شیرازی ترابری در همه ای شهرک صنعتی های کشور از جمله شهرک صنعتی سیمین دشت کرج به فعالیت و ارسال بار به شهرستان می پردازد.

 

قوی ترین و معتبر ترین پایانه باربری شهرک صنعتی سیمین دشت کرج در کنار سایر رقبا بی شک باربری شیرازی ترابری است.

پایانه ما به صورت همه روزه و 24 ساعته و تمام ایام هفته به باربری سیمن دشت کرج مشغول می باشد.

.

مدیرترابری: 64 91 925 0912

کارشناس:   69 53 952 0919

دفتر مرکزی: 36 61 29 55 021 

.

.

باربری سیمین دشت کرج
باربری سیمین دشت کرج

پایانه باربری سیمین دشت کرج ما نزدیک این شهرک صنعتی واقع شده است و با یک تماس در کوتاه ترین زمان ممکن کالا و بار شما از سیمین دشت کرج بارگیری می شود.

هیچ محدودیتی در حمل و باربری در سیمین دشت کرج وجود ندارد و هر نوع باربری با هر ابعادی توسط تیم حمل و نقل ما به تمامی شهرستان های کشور ارسال می شود.

باربری سیمین دشت کرج

اتوبار و باربری سیمین دشت کرج شیرازی ترابری در این منطقه و محدوده یک باربری حرفه ای است که یکی از باربری های با سابقه در زمینه حمل بار منطقه سیمین دشت کرج است.

باربری سیمین دشت شیرازی ترابری یک اتوبارو اعلام بار ایمن و حرفه ای و بسیار سریع و با نرخ و کرایه و قیمت منصفانه و قیمت های اتحادیه باربری می باشد.

اتوبار شیرازی ترابری یک پایانه باربری بسیار پویا در استان البرز و تمام شهرستان های کرج و تمام شهرک های صنعتی کرج و شهرک های صنعتی محدوده تهران می باشد.

که هر نوع کالا و باری را از سیمین دشت کرج حمل می نماید ، با انتخاب پایانه ما برای اولین بار تجربه متفاوت و آسوده در باربری را برای خود بدست بیاورید.

شایان ذکر است که شیرازی ترابری تحت نظر باربری پازوکی است که با بیش از نیم قرن سابقه و تجربه یک باربری ایمن و حرفه ای و سریع است.

باربری سیمین دشت

باربری سیمین دشت

باربری سیمین دشت شیرازی ترابری به دلیل اینکه این شهرک یکی از شهرک های صنعتی خیلی مهم و قطب صنعتی  شهرستان کرج ( سیمین دشت کرج ) می باشد ، که دارای کارخانه ها و نیروگاه های و مراکز تولیدی و … می باشد.

شرکت حمل بار شیرازی ترابری همواره همه ی تلاش و توان خود را به کار می گیرد که در ارائه خدمت رسانی حمل بار و باربری در منطقه و شهرک صنعتی سیمین دشت بهترین باشد و رضایت شما عزیزان را کسب کند.

با تمام قوا در راستای کسب رضایتمندی شما مشتریان گرامی در شهرک صنعتی سیمین دشت و همه ی نقطه های تهران و کرج از بهترین و مدرنترین وسیله های نقلیه استفاده می نماید.

شماره باربری سیمین دشت کرج

شماره باربری سیمین دشت کرج

اگر در محدوده شهرک صنعتی سیمن دشت کرج هستید یک بار حمل بار با شیرازی ترابری را با ما تجربه کنید شماره باربری سیمین دشت کرج شیرازی تربری به صورت زیر است :

.

مدیرترابری: 64 91 925 0912

کارشناس:   69 53 952 0919

دفتر مرکزی: 36 61 29 55 021 

.

اعلام بار سیمین دشت

.

اعلام بار سیمین دشت
اعلام بار سیمین دشت

نکته مهم: در اعلام بار و باربری شیرازی ترابری در سیمین دشت کرج انواع و اقسام  بار و محموله از خرده بار و اثاثیه منزل و وسایل اداری تا  بارهای ترافیکی سنگین و فوق سنگین ، کالاها و محموله های سنگین و فوق سنگین به همه ی شهرستان ها و همه مناطق و نقطه های  ایران حمل می گردد.

شیرازی ترابری و پایانه باربری در سیمین دشت کرج بار و کالاهای شما از جمله : بار و کالاهای تجاری و اداری تولیدی و صنعتی و هر گونه کالایی را به شهرستان ها حمل می کند.

از قبیل آنها می شود به به موارد زیر اشاره نمود :

  1. باربری از تبریز به مشهد
  2. باربری از اصفهان به تبریز
  3. باربری از تهران به تبریز
  4. باربری از کرج به  مشهد
  5. باربری ازاصفهان به تهران
  6. باربری از بوشهر به تهران

و…

باربری سیمین دشت کرج

به علت شرایطی که در حیطه حمل بار در حمل کالا و بارهای سنگین و فوق سنگین موجود است ، به منظور کسب اطلاعات جامع و کامل تر وبا جزییات بیشتر می بایست با کارشناسان حمل بار ما در ارتباط باشید.

تا از نحوه ای  ارسال کالا و بارها و منطقه های  مجاز و قابل بارنامه شدن  اطلاعات مفید و کامل داشته باشید.

 

اتوبار سیمین دشت کرج

اتوبار سیمین دشت کرج
اتوبار سیمین دشت کرج

با کارشناسان اتوبار سیمین دشت کرج در ارتباط باشید و حمل بارو کالایی ایمن و حرفه ای را برای خود کسب کنید

اگر در حیطه حمل بار و محموله های سنگین و فوق سنگین خود به دنبال یک باربری توانمند و ممتاز در منطقه و این شهرک صنعتی هستید ، حمل بار خود را به ما بسپارید.

شیرازی ترابری در این حیطه تجربه ، دانش ، کادر متخصص ، خودرو های مجهز و مدرن دارد با پایانه باربری سیمین دشت شیرازی ترابری در ارتباط باشید.

باید توجه داشته باشید  که باربری شیرازی ترابری علاوه بر دایر کردن دفتر مرکزی در تهران و پایانه باربری در تهران و پایانه باربری شهرک صنعتی سیمین دشت  و البته در استان البرز و شهرستان کرج هم مرکزی و نمایندگی و پایانه باربری بنا کرده است.

جهت ارتباط با کارشناس بار و کالا در پایانه کرج می توانید با آقای یاسر فرشتیان در ارتباط باشید.

باربری سیمین دشت
باربری سیمین دشت

شهرک های صنعتی کرج

.

در قسمت زیرین ما لیست و لیست شهرک های صنعتی کرج و استان البرز را به شکل قسمت قسمت ذکر می نماییم ، که

انها به صورت زیر می باشند :

  1. منطقه شهرک صنعتی بهارستان کرج
  2. منطقه شهرک صنعتی سیمین دشت کرج
  3. شهرک صنعتی نور در کرج
  4. شهرک صنعتی نظرآباد (سپهر) کرج
  5. شهرک صنعتیهشتگرد کرج ( باربری هشتگرد )
  6. شهرک صنعتی اشتهارد ( باربری اشتهارد )
  7. شهرک صنعتی نظرآباد کرج
  8. شهرک صنعتی کوثر  البرز کرج
  9. منطقه صنعتی ماهدشت کرج
  10. شهرک صنعتی هلجرد در کرج
  11. منطقه صنعتی سردرآباد کرج
  12. منطقه صنعتی رضوانیه در کرج

باربری نزدیک سیمین دشت

باربری نزدیک سیمین دشت
باربری نزدیک سیمین دشت

داشتن یک پایانه باربری در سیمین دشت کرج که به شهرک صنعتی سیمین دشت نزدیک و در این حوالی و محدوده باشد خیلی مهم و در موارد هم حیاتی می باشد.

یکی از نزدیک ترین پایانه باربری به سیمین دشت اعلام بار شیرازی ترابری است ، به منظور انتخاب باربری نزدیک سیمین دشت و انتخاب ما یک قدم فاصله است پس همین حالا تلفن خود را برداشته و با ما تماس بگیرید.

اتوبار شیرازی ترابری با بیشترین دقت و در نهایت سرعت و با به کارگیری بهترین و جدیدترین خودرو های حمل بار و کارشناسان حمل و نقل متبحر کالا و بارهای شما را به بهترین صورت حمل می نماید.

 

حمل بار سیمین دشت کرج

حمل بار سیمین دشت کرج
حمل بار سیمین دشت کرج

شرکت حمل بار شیرازی ترابری با برند تجاری شیرازی ترابری در انتقال محصولات صنعتی و انواع بار از شهرك صنعتی های كرج ، از قبیل :

باربری در شهرک صنعتی سیمین دشت و باربری در شهرک صنعتی صفادشت ، باربری در شهرک صنعتی نظرآباد کرج و باربری در شهرک صنعتی نسیم شهر و … به حساب می آید.

حمل کالا و انواع بار های صنعتی اداری تجاری تولیدی و … و باربری  از شهرك صنعتی سیمین دشت كرجبه همه شهرستاهای کشور ازجمله ، تبریز ، مشهد ، اصفهان ، ارومیه ، بندرعباس و … صورت می پذیرد.

حمل بار در سیمین دشت
حمل بار در سیمین دشت

 

باربری در شهرک صنعتی سیمین دشت

باربری شهرک صنعتی سیمین دشت
باربری شهرک صنعتی سیمین دشت

خدمات منحصر به فرد باربری شیرازی ترابری شامل موارد متعددی می باشد ، که در باربری در شهرک صنعتی سیمین دشت کرج  انجام می شود  كه به صورت و فرم  مختصر در قسمت زیر بیان می کنیم :

 

1- تخفیف خاص و منحصر به فرد ارائه شده به وسیله ای شیرازی ترابری ، كه گاهی به پنجاه درصد هم می رسد و غیر قابل رقابت با سایر شرکت های حمل بار و باربری همانند است.

2- از خدمات ویژه برای حمل بار از این ناحیه صنعتی حضور به موقع و آنی و کاملا سر وقت مقرر و سر وقت خودروهای حمل بار این شركت ترابری می باشد، كه اغلب  باعث تعجب تولید كنندگان و مشتریان می گردد.

 

باربری سیمین دشت کرج

 

اتوبار سیمین دشت

.

اتوبار سیمین دشت
اتوبار سیمین دشت

شهرک صنعتی سیمین دشت و  صنایع و نیروگاه و کارخانه ها آن با توجه به این بعد مسافت با پایتخت نیاز حیاتی به  اتوبار در سیمین دشت  است با سابقه ترین و معتبرترین باربری اتوبار شیرازی ترابری می باشد.

در همین  خصوص و به همین منظور اتوبار شیرازی ترابری سیمین دشت خدمات  مخصوص و ویژه را برای مشتریان این منطقه  مد نظر گرفته است.

 

باربری در سیمین دشت

باربری در سیمین دشت
باربری در سیمین دشت

پایانه باربری در سیمین دشت شیرازی ترابری عرضه کننده خدمات حرفه ای باربری در سیمین دشت می باشد همراه با به جدیدترین تجهیزات و پرسنلی ماهر و متخصص  باربری در سیمین دشت را در عالی ترین و بهترین سطح انجام می دهد.

 

شرکت حمل و نقل  شیرازی ترابری  آماده عرضه و خدمات رسانی هرگونه کالا وحمل بار و انواع کالا سبک ، نیمه سبک و سنگین و وفوق سنگین دراین محدوده و بارگیری و حمل آن به همه شهرستان های کشور می باشد.

اتوبار و اعلام بار شیرازی ترابری به جهت باربری در سیمین دشت  آماده مشاوره برای بسته بندی عالی و کارآمد و انتخاب خودرو حمل کالا مناسب با حجم بار قابل انتقال با ارزان ترین قیمت در محدوده باربری در کرج است.با کادر مجرب اتوبار پازوکی دغدغه ای جهت بسته بندی و حمل اثاثه و اشیاء گرانبها و … ندارد و جابجایی راحتی در باربری در سیمین دشت خواهید داشت.

 

باربری کرج

باربری کرج
باربری کرج

اتوبار شیرازی ترابری مفتخر است  در صورت حضور شما مشتریان گرامی و محترم در محدوده باربری در کرج  ، باربری حرفه ای و ایمنی را برای مشتریان کرج و دیگر شهرستان ها فراهم کند.

اتوبار شیرازی ترابری در کرج  با سالها تجربه در حیطه ی  خدمات باربری و حمل اسباب و اثاث  یکی از عالی ترین موسسه های  مجاز باربری در سیمین دشت کرج و سایر منطقه های کرج است.

باربری در سیمین دشت کرج یکی دیگر از منطقه های  تحت پوشش پایانه باربری شیرازی ترابری می باشد، نرخ و کرایه و قیمت حمل بار در این منطقه بسیار ارازان و مناسب و بنابر تعرفه اتحایه می باشد.

باربری محدوده سیمین دشت

باربری محدوده سیمین دشت
باربری محدوده سیمین دشت

اکر در شهرک صنعتی سیمین دشت کرج به دنبال یک باربری در این محدوده و نزدیک ترین باربری هستید پس باید انتخاب اول تان باربری محدوده  سیمین دشت شیرازی ترابری باشد.

باربری شیرازی ترابری همچنین با داشتم و به کارگیری انواع خودرهای  باربری مثل وانت بار ، نیسان بار ، کامیونت ، خاور و کمرشکن و بوژی … امکان انتخاب نمودن خودرو مناسب را برای مشتریان گرامی فراهم می نماید.

تا در کنار احترام به مشتریان گرامی و محترم خود امکان صرفه جویی در هزینه و نرخ و کرایه باربری را هم برای مشتریان به وجود آورد.

اگر که قصد حمل انواع کالا و انواع اثاثیه  اسباب کشی دارید خود را در سیمین دشت کرج به باربری پازوکی بسپارید.

با تکیه بر پرسنل با تجربه و زحمت کش خود میتواند در سریعترین زمان ممکن و با کمترین قیمت و نرخ کرایه و هزینه این کار را برایتان انجام دهیم.

 

باربری منطقه سیمین دشت

.

باربری منطقه سیمین دشت
باربری منطقه سیمین دشت

اتوبارو باربری شیرازی ترابری در منطقه سیمین دشت کالا و بار های  شما را  با دقت بسیار زیاد  به مقصد مورد نظر و شهرستان مد نظرتان همراه  با بیمه کامل می رساند.

همه ی تلاش ما بر این است که مشتریان گرامی یک حمل بار و حمل و نقل  کالا و بار آرام و بی دغدغه را تجربه کنند.

در صورت نیاز به مشاوره و بدست آوردن اطلاعات مفید و تکمیلی در خصوص حمل بار تان  می توانید با مشاوران اتوبار شیرازی ترابری در هر ساعتی از شبانه روز  حتی ایام تعطیل هم تماس بگیرید.

 

حمل بار در سیمین دشت کرج 

.

قیمت باربری سیمین دشت
قیمت باربری سیمین دشت

شایان ذکر است که  پایانه حمل بار شیرازی ترابری  در کرج به ویژه سیمین دشت کرج  بسیار پویا و یک پایانه مجهز و نام آور در منطقه است.

سیمین دشت یکی از شهرستانهای کرج و از توابه شهرستان کرج محسوب می شود و در ابتدای جاده کرج واقع شده است که داری یک شهرک صنعتی بسیار بزرگ می باشد .

که شهرک صنعتی و اداری و تولیدی است و اتوبار شیرازی ترابری در سیمین دشت کرج همه ی امکانات و با تمام قوا  خود را برای ارائه نمودن خدمات حمل و نقل و باربری حرفه ای و سریع به شما مشتریان سیمین دشت به کار می برد.

 

پل های ارتباطی پایانه باربری سیمین دشت 

.

پایانه باربری سیمین دشت
پایانه باربری سیمین دشت

کارشناسان  پایانه شیرازی ترابری در منطقه کرج  یک پایانه حمل بار معتبر و در دسترس هستند  و کارشناسان ما شما را در زمینه حمل بار و کالای خودتان به بهترین نحوه در سیمین دشت کرج به شهرستانها راهنمایی می کند.

و به شکل  تمام وقت و 24 ساعته حتی ایام تعطیل  آماده پاسخگویی به شما مشتریان  گرامی است تا مشتریان و کربران گرامی حمل بار را در بهترین حالت راهنمایی نماید.

 

مدیرترابری: 64 91 925 0912

کارشناس:   69 53 952 0919

دفتر مرکزی: 36 61 29 55 021 

.

باربری در سیمین دشت کرج

باربری در سیمین دشت کرج
باربری در سیمین دشت کرج

برترین باربری در محدوده سیمین دشت کرج را با ما تجربه نماید چرا که سابقه فعالیت پایانه باربری ما در سیمین دشت کرج بیش از دو دهه می باشد.

در باربری سنگین و فوق سنگین و باربری کامیون و تریلی در سیمن دشت بسیار حرفه ای هستیم.

تیم حمل و نقل ما به صورت شبانه روزی فعالیت می کند و در باربری هر نوع کالایی بسیار فعال است.

فقط با یک تماس آسودگی خیال در باربری را برای خود به ارمغان آورید و ایمنی و سرعت در حمل و نقل و باربری در سیمین دشت کرج را تجربه نماید.

 

به امید کسب رضایت هر چه بالاتر شما مشتریان عزیز و محترم

باربری سیمین دشت کرج
باربری سیمین دشت کرج

باربری سیمین دشت کرج
باربری سیمین دشت کرج
باربری سیمین دشت
باربری سیمین دشت
باربری سیمین دشت
باربری سیمین دشت

باربری سیمین دشت

باربری سیمین دشت کرج

باربری سیمین دشت کرج

باربری سیمین دشت کرج

باربری در سیمین دشت کرج

باربری سیمین دشت

باربری سیمین دشت

باربری سیمین دشت

باربری شهرک صنعتی سیمین دشت
باربری شهرک صنعتی سیمین دشت
باربری شهرک صنعتی سیمین دشت
باربری شهرک صنعتی سیمین دشت
باربری سیمین دشت کرج
باربری سیمین دشت کرج

 

درباره نويسنده

نظرات

  1. رضا شفیعی - 2020-11-21 از 11:13

    در سیمین دشت بهترین باربری هستید برای من

    ارسال پاسخ
  2. علی آقایی - 2020-12-07 از 21:45

    خدا خیرتان بدهد راضی هستم از انتخاب شما

    ارسال پاسخ
  3. علی جوادی - 2020-12-13 از 22:46

    بسیار با نظم و قانون عمل میکنید ممنونم

    ارسال پاسخ
  4. علیرضا شاهی - 2020-12-17 از 01:19

    واقعا حرفه ای و با برنامه بارم رو به شهرستان حمل کردید ممنونم از تیم خوب شما🙏🙏

    ارسال پاسخ
  5. علیرضا رمضانی - 2020-12-22 از 22:22

    یک بار به صورت تصادفی باربری خودم رو به شما سپردم
    و واقعا راضی بود ازتوت
    باز هم انتخابم در زمینه باربری شهرستان قطعا پایانه حمل و نقل شماست
    خدا خیرتوندبده …

    ارسال پاسخ
  6. علی طهماسبی - 2020-12-24 از 22:45

    باربری با برنامه و خوش قولی هستید
    بسیار عالی بار من رو به شهرستان حمل کردید ممنون از خدمات رسانی خوبتون در منطقه

    ارسال پاسخ
  7. نیما جواهری - 2020-12-29 از 21:43

    درود بر پایانه شما
    در نهایت سرعت و ایمنی حمل بار انجام می دید
    سپاس

    ارسال پاسخ
  8. علی رشیدی - 2021-01-10 از 21:14

    از انتخاب پایانه شیرازی ترابری خیلی راضی هستم
    قطعا منصف ترین و حرفه ای ترین پایانه باربری به شهرستان هستید.

    ارسال پاسخ
  9. علیرضا کیوانی - 2021-01-15 از 22:40

    در زمینه باربری قطعا از باربری های برتر و عالی اید خدا خیرتون بده راحت شدم با آسودگی خیال بارم رو به شما میسپارم.

    ارسال پاسخ
  10. امیرعلی لرنی - 2021-01-22 از 12:40

    بسیار باربری باسابقه هستید حرفه ای بارم رو حمل کردید سپاس از شما و تیم حمل و نقل شما

    ارسال پاسخ
  11. سیامک عباسی - 2023-09-26 از 22:58

    قطعا بهترین باربری سیمین دشت هستید.
    ممنون از خدمات رسانی باربری نیسان سیمین دشت شما.❤🙏

    ارسال پاسخ
    • شیرازی ترابری - 2023-09-27 از 14:32

      با سلام و عرض ادب خدمات رسانی باربری در سیمن دشت کرج برای شما مشتری گرامی افتخار ماست.

      ارسال پاسخ
  12. جوادی - 2023-10-01 از 14:47

    من میخوام حمل بار به سیمین دشت کرج رو از کرمان برام انجام بدید قیمت باربری سیمین دشت چقدر میشه حدودا

    ارسال پاسخ
    • شیرازی ترابری - 2023-10-02 از 16:34

      با سلام و عرض ادب خدمت شما
      نرخ کرایه و باربری سیمین دشت به عوامل گوناگونی وابسته است.
      که می بایست جهت استعلام قیمت دقیق با آقای شیرازی با تماس باشید.

      ارسال پاسخ
  13. کیوان سلسپور - 2023-10-13 از 16:29

    کارخانه من در شهرک صنعتی سیمین دشت واقع شده و بار آهن آلات من رو از سیمین در باربری کردید به شهرستان زاهدان و واقعاً راضی بودم و قیمت باربری سیمین دشت به شهرستان شما نسبت به سایر باربری‌ها منصفانه و بر اساس نرخ اتحادیه باربری ها بود ممنونم

    ارسال پاسخ
    • شیرازی ترابری - 2023-10-14 از 18:43

      به امید همکاری های بیشتر در آینده… سپاس از انتخاب شما

      ارسال پاسخ
  14. طاهری - 2023-10-13 از 22:08

    با سلام خدمت شما حمل بار به سیمین دشت را برای اولین بار با شرکت حمل و نقل شما تجربه کردم و نهایت ایمنی و سرعت‌ها برای من به ارمغان آوردیم سپاسگزارم

    ارسال پاسخ
    • شیرازی ترابری - 2023-10-14 از 18:40

      حمل بار در سیمین دشت کرج با قیمت های عالی و همراه با تخفیف را با ما تجربه نماید. سپاس از شما صاحبان بار گرامی

      ارسال پاسخ
  15. دلاوری - 2023-10-31 از 20:48

    سلام بار من در شهرک صنعتی سیمین دشت است و در حدود باربری ۲ تن هست قیمت باربریش چقدر میشه

    ارسال پاسخ
    • شیرازی ترابری - 2023-11-05 از 18:15

      با سلام و خدمت شما دوست گرامی
      بار 2 تن بهترین ماشین باربری نیسان بار است.
      و برای باربری نیسان بار سیمین دشت کرج می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

      ارسال پاسخ
  16. شهراد - 2023-11-12 از 14:16

    نظیر ندارید مطلب خیلی خوبی بود

    ارسال پاسخ
  17. فرهاد - 2023-11-12 از 14:42

    قیمت های شما نسبت به سایر شرکت ها منصفانه تر و کیفیت کارتون بهتر هست ممنونم

    ارسال پاسخ
  18. کیمیا - 2023-11-22 از 14:08

    لطفاً در مورد ارسال بار به سیمین دشت کرج اطلاعات کامل‌تری درج کنید مطلب خوبی بود ولی تمام سوالات بنده رفع نشد

    ارسال پاسخ
  19. رضا ساعی - 2023-11-29 از 19:42

    قیمت شما نسبت به سایر شرکت خیلی خیلی منصانه است رضایت کامل داشتم از کارشناسان با حوصله و خوش برخورد شما

    ارسال پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید