باربری آهن مکان

باربری آهن مکان

باربری آهن مکان

باربری آهن مکان
باربری آهن مکان

منطقه فروش آهن آلات تهران با توجه به وسیعت و داشتن شهرک و محدوده تجاری داشتن یک باربری را نیاز دارد اگر به دنبال باربری آهن مکان هستید قطعا نام شیرازی ترابری را در کنار رقبای خود خواهید شنید.

پایانه حمل آهن ما در آهن مکان به انواع خودرو مجهز است ، انواع تریلی ، کامیون ، خاور ، ده تن ، بوژی کمر شکن و … بهترین باربری آهن مکان را با ما تجربه کنید.

به وجود آوردن یک حمل بار آهن در آهن مکان با نهایت ایمنی و سرعت تخصص ماست.

ما تمام تلاش و پشتکار خود را به کار می بریم که باربری در آهن مکان را با آسایش و اطمینان خاطر برای شما به ارمغان بیاوریم.

حمل بار در آهن مکان را با ما تجربه نمایید ، شیرازی تربری بهترین حمل بار در شهرک صنعتی آهن مکان می باشد.

کافی است یک بار ما را انتخاب کنید قطعا جز مشتریان ثابت باربری ما در محدوده آهن مکان خواهید شد.

باربری در آهن مکان

باربری در آهن مکان
باربری در آهن مکان

پایانه  شیرازی ترابری در منطقه و محدوده شهرستان آهن آلات تهران یک اتوبار و اعلام بار نزدیک و بسیار ایمن و سریع است.

ضمنا باربری در آهن مکان با بیمه نامه کامل ( بیمه نامه آسیا ) کالا و بارهای شما را به هر نقطه ایران حمل می نماید.

در استان تهران و شهر تهران  شهرک صنعتی های بسیار زیادی وجود دارد.

که یکی از این مناطق تجاری صنعتی منطقه فروش آهن آلات آهن مکان می باشد که باربری شیرازی ترابری یکی از باسابقه ترین و معتبرترین باربری های این شهرک و این محدوده و منطقه است.

در این اعلام بار و پایانه و اتوبار به حمل بارو باربری آهن آلات  با جدیدترین وسایل نقلیه  انجام می شود.

در پایانه باربری و حمل بار آهن مکان تهران شیرازی ترابری انواع و اقسام محموله ها و بار از قبیل :

باربری سبک ، باربری نیمه سبک ، باربری سنگین ، باربری فوق سنگین از آهن مکان  تهران به همه ی شهرستان های تهران و سراسر شهرستان های ایران حمل می گردد.

.

شماره باربری آهن مکان

شماره باربری آهن مکان
شماره باربری آهن مکان

جهت ارتباط با کارشناسان باربری شیرازی ترابری و تماس با شماره تلفن حمل بار چهاردانگه و استعلام قیمت حمل بار چهاردانگه تهران و کرج می توانید از طریق شماره های زیر با ما در ارتباط باشید :

.

مدیرترابری: 64 91 925 0912

کارشناس:   69 53 952 0919

دفتر مرکزی: 36 61 29 55 021 

.

شیرازی ترابری با تمام قوا و پشتکار بسیار زیاد  بارها  و کالاهای مشتریان عزیز و گرامی را در شهرستان تهران در بهترین سطح حمل  و در سریع زمان ممکن با نرخ و قیمت اتحادیه باربری حمل و نقل می نماید.

تلاش و هدف شیرازی ترابری برای حمل کالا های مشتریان و ارسال بار به شهرستان ها همواره به منظور کسب  رضایت شما مشتریان گرامی است.

باربری آهن در آهن مکان 

باربری آهن مکان
باربری آهن مکان

اگر در منطقه آهن مکان به دنبال یک پایانه باربری و حمل و نقل هستید که به انواع خودرو باربری مجهز باشد.

که هر نوع باربری را از جمله میلگرد ، تیر آهن و … را با نهایت سرع به شهرستان های کشور حمل نماید به پایانه حمل بار ما در آهن مکان اعتماد کنید.

پایانه باربری آهن مکان شیرازی ترابری تخصص بسیار زیادی در حمل وباربری اآهن آلات دارد.

در تهران یک پایانه باربری آهن آلات بسیار قوی و مشهور است که با برنامه ریزی درست و با بارنامه و همراه با بیمه کامل بار به حمل و نقل اهن آلات از تهران به شهرستان و یا از شهرستان به تهران مشغول است.

تخصص در باربری آهن آلات تهران را از ما طلب کنید ما به صورت شبانه روزی تلاش می کنیم که لبخند رضاتمندی را بر لبان شما نمایان کنیم.

قیمت حمل و باربری آهن ما در آهن مکان براساس نرخ و کرایه اتحادیه باربری های استان تهران می باشد.

و گاها به مشتریان ثابت خودر در حمل و باربری اهن تخفیف های خوبی داده می شود  پایانه ما یک پایانه باربری قدرتمند در تمام شهرک صنعتی ها و بازار آهن شاد اباد و آهن فروشی ها منطقه تهران محسوب می شود.

مدیریت پایانه باربری شیرازی ترابری ، آقای یاسر شیرازی تباری با کسب تجربه از پایانه باربری پازوکی با نیم قرن تجربه باربری و مجهز نبودن پایانه حمل و نقل آهن آلات تهران به انواع خودرو نقلیه مدرن و جدید و به کارگیری از پرسنل ماهر بهترین باربری آهن آلات را از تهران برای شما رقم می زند.

اگز به دنبال قوی ترین و با سابقه ترین باربری در منطقه شاد آباد تهران و باربری آهن آلات شاد آباد هستید.

مطمئنا نام پایانه باربری شیرازی ترابری و یا باربری پازوکی را بسیار خواهید شنید ، چرا که آوازه تخصص و سابقه باربری ما در آهن فروشان بسیار شنیده می شود.

قیمت باربری ما نسبت به سایر باربری های دیگر آهن آلات ارزان و بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

شیرازی ترابری با شکستن قیمت ها و گاهی زیر نرخ و کرایه اتحادیه سعی دارد که رقابت سالمی در منطقه شاد آباد و آهن مکان به وجود آورد.

و با به وجود آوردن رقابت سالم کمک شایانی به مراکز آهن آلات منطقه انجام دهد ، یک بار ما را انتخاب کنید و یک باربری اهن آلات ایمن و حرفه ای را باری خود به ارمغان بیاورید.

دقت ، سرعت ، ایمنی ، برنامه ریزی ، ماشین آلات مدرن و جدید و آسایش خیال در باربری را با ما برای خود به وجود آورید.

تیم حمل و نقل و کارشناسان باربری مکا در اهن مکان و شاد آباد آماده ی مشاروه به شما دوستان و مشتریان گرامی باشد می توانید به صورت 24 ساعته و حتی ایام تعطیل با ما تماس برقرار نماید.

و تجربه خاطره انگیر در زمینه حمل آهن آلات را برای خودر از تهران به شهرستان رقم بزنید.

باربری های آهن مکان

باربری های آهن مکان
باربری های آهن مکان
شرکت و موسسه حمل و باربری شیرازی ترابری در باربری آهن بندرعباس  ، آهن تهران ، آهن تبریز ،آهن چالوس ، آهن مشهد ، آهن شوش ، آهان اصفهان ، آهن قزوین ، آهن رشت ، آهن گرگان ، آهن قزوین ، آهن اهواز ، آهن اصفهان ، آهن شیرازی ، آهن کرج ، آهن قم ، آهن زاهدان ، آهن سنندج ، آهن ساری ، آهن سمنان ، آهن میدان شوش ، آهن کاشان و …

بسیار فعال است و بارهای آهن آلات را به تمامی شهرستان ها حمل می کند و محموله آهن آلات تحت پوشش بیمه نامه کامل حمل می گردد.

پایانه  حمل بار آهن  و باربری آهن آلات  شیرازی ترابری در آهن مکان از این منطقه و محدوده به سراسر شهرستان های و شهرک های صنعتی مربوطه و شهرک های نزدیک و دور تهران و کرج آهن آلات و بارهای های شما عزیزان را به مقصد مورد نظر حمل می نماید.

حمل بار در آهن مکان با به کارگیری ازعالی ترین و مناسب ترین خودرو حمل بار و با به کارگیری از پرسنل حرفه ای و خبره و رانندگان زبنده انجام می شود.

قیمت حمل و نقل  کالا و حمل بار از آهن مکان به شهرستان ها به موارد بسیار وابسته است.

که به جهت کسب دقیق قیمت حمل بار در آهن مکان با کارشناسان حمل باربری شیرازی ترابری در ارتباط باشید.

نزدیک ترین باربری آهن مکان کرج و تهران و با سابقه ترین و حرفه ای ترین و بهترین و نرخ و کرایه و قیمت حمل بار را با شیرازی ترابری بدست بیاورید.

.

باربری محدوده آهن مکان 

باربری محدوده آهن مکان 
باربری محدوده اهن مکان

اگر در شهرستان تهران و شهرک صنعتی همجوار و منطقه آهن مکان به دنبال اعلام بار و باربری محدوده اهن مکان با قیمت مناسب حرفه ای و کاربلد  می باشید.

تا هر گونه  بار و محموله ای را با هر حجمی و نوعی به همه ی شهرستان های کشور در بهترین  و سریع ترین نوع حمل کند، می توانید به اعلام بار محدوده آهن مکان  شیرازی ترابری یک باراعتماد نمایید و حمل و نقل خود را با اطمینان خاطر به ما بسپارید.

باربری حومه آهن مکان

باربری حومه آهن مکان
باربری حومه اهن مکان

حمل بار در این منطقه آهن مکان با انواع  کامیونت ،  تریلی و خاور و نیسان و … صورت می پذیرد و  بسته به نوع بار وسیله نقلیه باربری آن نیز متفاوت خواهد بود.

در  این منطقه شیرازی ترابری  با به کار بردن از انواع تریلی مدرن و جدید و  نیسان بار و وانت و خاور و ده تن  با استرچ رپ به تمام منطقه های شهرک آهن مکان خودرو باربری در کمترین زمان ممکن ارسال می نماید.

 

این اتوبار با استفاده از از خودروهای مخصوص حمل کالا از جمله  :

هیوندا ، خاور ، نیسان ، انواع وانت و با استفاده از کانتینر با ابعاد سه الی هفت سرپوشیده و مسقف و یا  روباز ایمن ترین و بهترین حمل و نقل را برای شما عزیزان که ما را انتخاب کنید فراهم می کند.

باربری آهن بار

باربری آهن بار
باربری آهن بار

موسسه و شرکت ترابری شیرازی برای آن دسته ازمشتری هایی  که  احتیاج به  باربری آهن دارند خدمات بسیار ویژه باربری آهن بار ارائه می نماید.

باربری با اسم  باربری آهن بار احداث نموده است تا در ارائه بهترین خدمت رسانی در منطقه همواره حرف اول را برای گفتن داشته باشد.

تا مدیرهای بخش های صنعتی گرامی بتوانند به جهت عرضه خدمات صنعتی خود به تهران ، کرج و بقیه ای شهر ها ، بدون داشتن هیچ  دلهره و به آسانی از این خدمات در امور فرستادن  کالا و بارهای خود  با تریلی و خاور ، و …. بالاترین سطح خدمات را دریافت کنند.

باربری های آهن آلات تهران

باربری های آهن آلات تهران
باربری های آهن آلات تهران

با سابقه ترین و حرفه ای ترین  باربری های آهن آلات تهران  در کنار سایر رقبای خود بی شک از جمله :  باربری وطن آهن مکان و  … شیرازی ترابری است.

در شرکت ترابری  شیرازی ، رانندگان ما با آشنایی کامل  به کوچه ها و خیابان های آهن مکان داشته و کارشناس ماهر  در امر باربری های مشتریان و منطقه به حساب می آیند.

این اعلام بار و پایانه حمل و نقل باری  آماده عرضه خدمات حمل بار و کالا به  بخش های تولیدی ، مراکز خصوصی و دولتی ، شرکت ها و مراکز مختلف در باربری نزدیک آهن مکان تهران است.

امکان بیمه کالا و اثاث در صورت نیاز مشتریان عزیز است ، شایان ذکر است باربری با درج کردن مشخصات کامل در بارنامه معتبر به جهت حمل بار در داخل محدوده شهر و خارج آن می باشد.

پایانه باربری آهن مکان

پایانه باربری آهن مکان
پایانه باربری اهن مکان

پایانه و اعلام بار شیرازی ترابری در آهن مکان دارای دفتر مرکزی  باربری در آهن مکان تهران و کرج ما  بسیار فعال و حرفه ای است.

همچنین شیرازی ترابری در اتحادیه باربری آهن مکان ثبت شده است و دارای کد ثبتی می باشد.

که به جهت ارتباط با کارشناس واحد آهن مکان با آقای یاسر شیرازی تبار و یا آقای فرشتیان ارتباط برقرار کنید و مشاوره حمل و نقل مناسب  را از ایشان در محدوده باربری آهن مکان بدست آورید.

شهرک آهن مکان با مساحتی حدود  230 هکتار ، در استان تهران و و شهرستان تهران در نزدیکی شهرستان و شهرک صنعتی های دیگر  قرار دارد.

به همین علت وانت بار شیرازی ترابری  که در کارهای باربری شهرک آهن مکان ، باربری شهرک آهن مکان و وانت بار تهران فعالیت وسیعی دارد.

 

شایان ذکر است از آنجا که تخصص ویژه و مخصوص ما در باربری سنگین و فوق سنگین است.

هر نوع باری و هر گونه بار ترافیکی در کرج و تهران آهن مکان داشته باشید به هر منطقه و شهرستان ایران به  رعایت تمام قوانین ترافیکی ارسال می نماییم.

می توان این گونه نتیجه گرفت که با انتخاب ما هر نوع باری را که داشته باشید می توانید به سراسر نقاط ایران و با استفاده از تریلی و  وانت و نیسان و خاور و … ارسال کنیم.

با این تخصص در امور فرستادن بار و حمل بار و باربری ، در زمان صرفه جویی  نمایید و با آسایش خاطر خاطر بار و کالای خود را در محل مودر نظر تحویل بگیرید.

باربری تریلی آهن مکان

باربری تریلی آهن مکان
باربری تریلی اهن مکان

به جهت بدست آوردن  از لیست قیمت و کامیون بار و کامیونت و  نیسان و انواع وانت بار درآهن مکان ، با کارشناسان اعلام بار آهن مکان ما تماس حاصل فرمایید.

و از نرخ و قیمت و کرایه تریلی و کامیون وانت بار و خاور و نیسان بار و ده تن و … برای حمل مطلع شوید.

به علت نزدیکی به بخش های تولید آهن آلات و بخش صنعتی و عرضه کننده بهترین خدمات حمل کالا ، موسسه و پایانه  شیرازی ترابری است و همچنین دفتر و شعبه در این شهرک بسیار مهم صنعتی دایر کرده است.

باربری آهن آلات تهران

باربری آهن آلات تهران
باربری آهن آلات تهران

موسسه باربری شیرازی ترابری درآهن آلات تهران هم یک پایانه فعال و باسابقه است و باربری آهن آلات تهران درتمام مناطق و محدوده و مناطق آن و در تمام شهرک آن صورت می پذیرد.

حمل بار و باربری اهن آلات تهران با استفاده از انواع وانت بار و نیسان و و خاور و کامیون ، تریلی ، کمرشکن و بوژی و … و بسته به بار و کالا انجام می شود.

حمل و نقل بار و اسباب و هرنوع وسیله و محموله ای با انواع  وانت بار در شهرک آهن مکان با قیمت و نرخ و کرایه منصفانه و ارزان قیمت صورت می پذیرد.

باربری حمل آهن 

باربری حمل آهن 
باربری حمل آهن

پایانه باربری حمل آهن و آهن آلات شیرازی ترابری  با به کارگیری رانندگان خبره و کاملا حرفه ای در طی دو دهه  گذشته به عنوان یکی از مجبوب ترین باربری پایانه آهن مکان و موسسه های حمل بار در باربری تهران به شهرستان است.

تمام لیست قیمت  و نرخ و کرایه های پایانه ما و حمل بار براساس تعرفه و قیمت اتحادیه  صورت می پذیرد.

 

باربری سمت آهن مکان
باربری سمت آهن مکان
باربری سمت اهن مکان

به دلیل نزدیک بودن پایانه شیرازی ترابری به سمت آهن مکان  و حومه و منطقه  آهن مکان زندگی می کنید و به دنبال باربری هستید می توانید به کمی جستجو ما را بیابید.

بهترین حمل بار سمت آهن مکان و عالی ترین باربری منطقه آهن مکان را از ما بخواید.

اتوبار شیرازی ترابری به علت  رشد نمودن رقابت با تخفیف های خود نازلترین  قیمت را نسبت به بقیه شرکت ها و اتوبارها ارائه می دهد.

این اتوبار با دارا بودن انواع و اقسام  وسیله های نقلیه سبک همانند :  وانت بارو نیسان بار  و خودرو سنگین از قبیل :

از کامیون و ده تن و کامیون های یخچال دار و کمر شکن و بوژی و … در اندک ترین مدت زمان ممکن از تهران به سراسر نقطه های کشور در خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی آماده است.

حمل بار و خرده بار با تخفیف 40 درصد در شهرستان تهران و آهن مکان محقق می شود.

حمل کالا در تمام  منطقه های استان  تهران با  نام شیرازی ترابری مطرح در جابجایی محصول های صنعتی و انواع بار از شهرک آهن مکان تهران محسوب می گردد.

حمل بار و محموله ها  از شهرک آهن مکان ه به شهرستان های  سمنان ، بندرعباس ، تبریز ، اصفهان و مازندران ، قشم و … در کوتاه ترین مدت زمان ممکن و با بیمه نامه کامل آسیا انجام می شود.

.

قیمت باربری آهن مکان

قیمت باربری آهن مکان
قیمت حمل بار آهن مکان

همه ای ما وقتی باری را از می خواهیم از آهن مکان و یا مکانی به مکان دیگر و یا از شهرستانی به شهرستان دیگر منتقل کنیم اولین چیزی که می خواهیم بدانیم قیمت باربری و نرخ و کرایه باربری است.

شیرازی ترابری در زمینه نرخ و کرایه و قیمت باربری و حمل بار آهن مکان نمی تواند قیمت مشخص و معینی را تعیین و در سایت درج کند.

چرا که کرایه باربری از آهن مکان  به شهرستان ها به عوامل بسیاری بستگی دارد که براساس آن در نهایت قیمت حمل بار مشخص می گردد و سپس اعلام می شود.

بهترین راه برای استعلام قیمت نرخ حمل بار شهریار تماس با کارشناسان باربری شیرازی ترابری است.

شماره تلفن باربری آهن مکان

شماره تلفن باربری آهن مکان
شماره تلفن باربری اهن مکان

شماره تماس با باربری اهن مکان شیرازی ترابری بدین صورت است :

.

مدیرترابری: 64 91 925 0912

دفتر مرکزی: 36 61 29 55 021

.

شایان ذکر است که شیرازی ترابری یکی از عاملین و نمایندگی های باربری پازوکی است.

که با تجربه بیش از نیم قرن خود به حمل و نقل هر گونه باری در تمامی شهرستانهای کشور مشغول است.

شیرازی ترابری زیر نظر اتحادیه باربری های آهن مکان می باشد و داری کد ثبتی هم می باشد.

 

شیرازی ترابری علاوه بر حمل و باربری سنگین فوق سنگین ، باربری معدن و باربری فرودگاه و باربری جزیزه ها به باربری و حمل اثاث منزل هم در اهن مکان انجام می دهد.

پس می توانید حمل هر نوع باربری را به ما بسپارید ما به سریع ترین نحو و ایمن ترین شیوه بارهای شما را حمل می نماییم.

شیرازی ترابری یکی از شرکتهای  حمل بار آهن مکان می باشد که در حیطه حمل بار دانش ، پرسنل ، تجربه ،خودرو و مهارت کافی را دارد.

باربری بازار آهن

باربری بازار آهن
باربری بازار آهن

شیرازی ترابری در منطقه  اهن مکان هم به حمل بار مشغول است و اگر در سمت  بازار آهن مکان به دنبال باربری ایمن و سریع هستید حمل بار خود را به واحد باربری بازار آهن  تهران ما بسپارید.

ما بار شما را از درب مکان تولیدی بارگیری کرده و با برنامه ریزی و سر وقت که تعیین شده در سلامت کالا به شما تحویل می دهیم.

شرکت باربری ما در بازارآهن مکان تهران  دارای کارشناسان باربری خبره و بسیار ماهر می باشد.

 

با ما و انتخاب ما جز بهترین حالت باربری و سریع ترین حمل بار را تجربه نمایید ، تمام تلاش شیرازی ترابری بر این می باشد که تجربه باربری متفاوت را برای شما رقم بزنیم.

که با یک بار انتخاب ما بار دیگر نیز برای حمل بار ما را انتخاب کنید ، شما به صورت 24 ساعته و حتی ایام تعطیل هم می توانید با کارشناس حمل و نقل ما تماس حاصل فرمایید.

.

مدیرترابری: 64 91 925 0912

کارشناس:   69 53 952 0919

دفتر مرکزی: 36 61 29 55 021 

.

باربری آهن بار
باربری آهن بار
آدرس باربری آهن تهران
آدرس باربری آهن تهران
باربری بازار آهن
باربری بازار آهن
باربری حمل آهن
باربری حمل آهن
باربری آهن مکان
باربری آهن مکان
باربری در آهن مکان
باربری در اهن مکان
باربری راه آهن بندرعباس
باربری راه آهن بندرعباس
باربری راه آهن تبریز
باربری راه آهن تبریز
باربری آهن چالوس
باربری آهن چالوس
باربری آهن تهران
باربری آهن تهران
باربری آهن مشهد
باربری آهن مشهد
باربری آهن شوش
باربری آهن شوش
باربری آهن اصفهان
باربری آهن اصفهان
باربری آهن قزوین
باربری آهن قزوین
باربری آهن رشت
باربری آهن رشت
باربری آهن گرگان
باربری آهن گرگان
باربری راه آهن اهواز
باربری راه آهن اهواز
باربری راه آهن اصفهان
باربری راه آهن اصفهان
باربری راه آهن مشهد
باربری راه آهن مشهد
باربری راه آهن شیراز
باربری راه آهن شیراز
باربری راه آهن کرج
باربری راه آهن کرج
باربری راه آهن قم
باربری راه آهن قم
باربری راه آهن زاهدان
باربری راه آهن زاهدان
باربری آهن سنندج
باربری آهن سنندج
باربری راه آهن ساری
باربری راه آهن ساری
باربری راه آهن سمنان
باربری راه آهن سمنان
باربری آهن میدان شوش
باربری آهن میدان شوش
باربری آهن قم
باربری آهن قم
باربری آهن کاشان
باربری آهن کاشان
باربری راه آهن کرمان
باربری راه آهن کرمان
باربری راه آهن یزد
باربری راه آهن یزد
باربری آهن همدان
باربری آهن همدان
باربری آهن مکان
حمل بار آهن مکان
باربری در آهن مکان
حمل بار در آهن مکان
باربری آهن مکان
حمل بار آهن مکان
باربری آهن مکان
باربری آهن مکان

درباره نويسنده

نظرات

  1. سبحان کمالی - 2020-11-16 از 20:07

    ممنون از شما بخاطر باربری سریع و ایمنتون.

    ارسال پاسخ
  2. اسماعیل یوسفی - 2020-11-21 از 12:20

    عالی هستید
    قطعا هر بار برای حمل بار در آهن مکان شما را انتخاب خواهم کرد

    ارسال پاسخ
  3. حسام دادوند - 2020-11-30 از 20:43

    سپاس بیکران از پایانه خوب شما🤩

    ارسال پاسخ
  4. پیمان اسدی - 2020-12-04 از 20:16

    ممنون از تیم باربری شیرازی ترابری

    ارسال پاسخ
  5. داریوش حبیبی - 2020-12-07 از 22:42

    بهترین پایانه در آهن مکان🤩

    ارسال پاسخ
  6. محمد کمالی - 2020-12-17 از 00:41

    واقعا در زمینه حمل آهن آلات متخصص هستید بسیار حرفه ای و کاربلدید🤩

    ارسال پاسخ
  7. مهدی شیرازی - 2020-12-22 از 21:44

    یک بار به صورت تصادفی باربری خودم رو به شما سپردم
    و واقعا راضی بود ازتوت
    باز هم انتخابم در زمینه باربری شهرستان قطعا پایانه حمل و نقل شماست
    خدا خیرتوندبده …

    ارسال پاسخ
  8. علی پیرهادی - 2020-12-24 از 21:59

    باربری با برنامه و خوش قولی هستید
    بسیار عالی بار من رو به شهرستان حمل کردید ممنون از خدمات رسانی خوبتون در منطقه

    ارسال پاسخ
  9. محمد قربان نژاد - 2020-12-25 از 20:20

    انتخاب پایانه باربری شما
    برای حمل بارم به شهرستان بسیار رضایت داشتم
    ممنونم از شیرازی ترابری

    ارسال پاسخ
  10. اکبر مصدقی - 2020-12-29 از 20:46

    درود بر پایانه شما
    در نهایت سرعت و ایمنی حمل بار انجام می دید
    سپاس

    ارسال پاسخ
  11. علی اکبر کبیری - 2021-01-11 از 22:51

    اسم پایانه باربری شما رو زیاد شنیده بودم ولی یکبار اتفاقی بارم رو برای ارسال بار به مقصد اصفهان به شما سپردم و واقعا راضی بودم
    سپاسگزارم

    ارسال پاسخ
  12. سیامک سهندی - 2021-01-22 از 14:44

    بسیار باربری باسابقه هستید حرفه ای بارم رو حمل کردید سپاس از شما و تیم حمل و نقل شما

    ارسال پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید